همزمان با هفته محیط زیست صورت گرفت؛

افتتاح چند طرح زیست محیطی در تهران

تهران (پانا) - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران از افتتاح چند پروژه زیست محیطی در واحدهای صنعتی و خدماتی این شهرستان همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح چند طرح زیست محیطی در تهران

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، علی روشنی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های این اداره و در راستای کاهش بار آلودگی شرکت‌های کروز یک و دو، سیستم تصفیه‌خانه بخش آبکاری سایت یک شرکت کروز و نصب دستگاه RO صنعتی و سیستم تصفیه‌خانه پساب رنگ و همچنین پکیج فولادی تصفیه فاضلاب بهداشتی با ظرفیت 4 متر مکعب در ساعت در شرکت کروز دو افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: در راستای انجام تکالیف قانونی واحد های صنعتی، این شرکت علاوه بر کنترل آلودگی در خط تولید، نسبت به افزایش فضای سبز در سه واحد کروز مستقر در جاده مخصوص کرج و همچنین کاشت نهال در پارک جنگلی چیتگر و همکاری با شهرداری منطقه اقدامات انجام داده است.

روشنی با اشاره به اینکه احداث و بهره‌برداری از سیستم تصفیه پساب باشگاه سوارکاری بام نیز برای اولین بار در ایران با پیگیری‌های محیط زیست شهر تهران در هفته محیط زیست به بهره‌برداری رسید، افزود: از خروجی این سیستم تصفیه پساب به منظور آبپاشی فضای سبز محوطه باشگاه برای جلوگیری از هدر رفت آب و کاهش بار آلودگی منابع آب های سطحی استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار