نایب رئیس شورای شهر تهران:

نباید در کار شهرداری تهران مداخله شود

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت در مواجهه با شهرداری باید شکل توصیه گونه را پیش ببرد و دغدغه‌ها را مطرح کرد. اگر مداخله جویانه عمل شود دست شهردار بسته می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۶۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نباید در کار شهرداری تهران مداخله شود

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح «الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود و واجد شرایط در پست‌های مدیریتی» ابراز داشت: ما شهرداری را انتخاب می کنیم که در شهر کار کند و از طرفی مانع ایجاد می کنیم.

سروری با بیان اینکه در دستگاه های دولتی نیروهای انسانی کیفی و متخصص داشته باشیم، گفت: باید این ملاحظه را در نظر بگیریم که اگر شهردار خواست فردی متخصص را خارج از مجموعه به کار بگیرد که ماموریت ها را جلو ببرد، مانعی نداشته باشد.

وی تأکید کرد: ما شکل توصیه گونه را باید پیش ببریم و دغدغه ها را مطرح کنیم؛ اگر مداخله جویانه عمل کنیم دست شهردار را می بندیم.

سروری با بیان اینکه افراد فعلی نیز با توجه به شایستگی خود در دوره های قبلی وارد مجموعه شهرداری شدند، گفت: این نیروها نیز با همین روند وارد مجموعه شده و در حال فعالیت هستند.

گفتنی است طرح «الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود و واجد شرایط در پست‌های مدیریتی» پس از ایجاد اصلاحات با ۱۵ رأی موافق به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار