مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

آموزش و پرورش باید دغدغه اصلی مسئولان و مردم باشد

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با استاندار کرمان گفت آموزش و پرورش مهمترین و اصلی‌ترین دستگاه فرهنگی کشور است و باید دغدغه اصلی مسئولان و مردم باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش باید دغدغه اصلی مسئولان و مردم باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در این دیدار با بیان اینکه آموزش و پرورش لازمه توسعه پایدار هر کشوری است، خاطرنشان کرد: نقش موثر آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی و پیشرفت کشور انکارناپذیر است‌.

وی اظهار کرد: خوشبختانه امروز صدای مدرسه در جامعه شنیده می شود و همه مردم و مسئولان نسبت به آموزش و پرورش و آینده فرزندان ایران اسلامی دغدغه دارند.

رضایی با اشاره به وجود ۷۵۰ مدرسه با حضور یک تا ده نفر دانش آموز در استان گفت: فاصله شمالی ترین تا جنوبی ترین مدرسه استان، یک هزار و ۳۳ کیلومتر است و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط استان به اهتزاز درآمده و معلم تنها نماینده دولت در این مناطق است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به افت تحصیلی دانش آموزان در دوران شیوع ویروس کرونا از برگزاری کلاس های آموزشی جبرانی ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه خبر داد.

رضایی با اشاره به تحصیل بیش از ۳۲ هزار دانش آموز تبعه خارجی در استان خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته در سطح استان، بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی آینده به این دانش آموزان افزوده می شود و باید برنامه ریزی های لازم جهت پوشش تحصیلی و ساماندهی آنها صورت پذیرد.

وی از کلنگ زنی عملیات ساخت اردوگاه دانش آموزی شهید سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: برای تکمیل این اردوگاه و تسریع در روند ساخت، نیازمند پیگیری ویژه استانداری و اختصاص اعتبارات استانی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار