فرماندار شهرستان دماوند:

نظارت بر بازار توسط مسئولین، وظیفه‌ای اقتصادی در جهت عدالت اجتماعی است

رودهن (پانا) - فرماندار شهرستان دماوند در دیدار با اعضای مرکزی اصناف، نظارت و کنترل بر بازار را توسط مسئولین، وظیفه‌ اقتصادی آنها، در جهت ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه معرفی کرد که باید متعهدانه پیگیر آن باشند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر بازار توسط مسئولین، وظیفه‌ای اقتصادی در جهت عدالت اجتماعی است

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان دماوند اعضای مرکزی بسیج اصناف با رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر بازار سطح شهرستان دماوند گفت: با نظارت و تلاش شبانه روزی ستاد تنظیم بازار شاهد آرامش و ثبات در بازار شهرستان دماوند هستیم و از میزان تخلفات صنفی نیز کاسته شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب بسیج اصناف برای نظارت و کنترل بازار در شهرستان افزود: با همکاری اعضای بسیج اصناف با نظارت، رصد و پایش بازار شاهد کمترین تخلفات صنفی در بازار بودیم و بار دیگر ثابت شد که با روحیه بسیجی و کار جهادی می‌توان به مطالبات بر حق شهروندان، پاسخ مثبت داد و میزان رضایت بیشتری را برای آنان فراهم کرد.

فرماندار شهرستان دماوند اذعان کرد: برای آرامش خاطر و اطمینان مردم و مقابله با احتکار، گران‌فروشی و پیشگیری از آن، با کمک بسیج اصناف با نظارت دقیق، فعالیت‌ها را رصد می‌کنیم تا جلوی کلیه تخلف‌ها و سهل‌انگاری ها گرفته‌ شود.

طاهرخانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین، اضافه کرد: طرح هدفمندی ارز ترجیحی و یارانه ها، دست رانت‌خواران را از اقتصاد کوتاه کرده است که به تبع آن عدالت اجتماعی را نیز در جامعه افزایش خواهد داد و آثار مثبت خود را در بلندمدت به خوبی و وضوح کامل نشان خواهد داد.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداخته و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مسایل موجود، راهکارهایی ارائه و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد تا بازار شهرستان با آرامش بیشتری به فعالیت خود ادامه دهد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار