در ادامه روند برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم صورت گرفت؛

بازدید بخشدار بخش صیدون و رئیس اداره آموزش‌ و پرورش از حوزه‌های امتحانات نهایی

صیدون (پانا) - بخشدار صیدون و رئیس اداره آموزش و پرورش این منطقه با حضور در دبیرستان شبانه‌روزی پسرانه رسول اکرم(ص) چلسرخ و دبیرستان دخترانه حجاب رودزیر از روند برگزاری امتحانات نهایی در این بخش بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بخشدار بخش صیدون و رئیس اداره آموزش‌ و پرورش از حوزه‌های امتحانات نهایی

ابراهیم سپاس زاده، بخشدار صیدون و ناصر عزیزی، رئیس اداره این منطقه با حضور در دبیرستان رسول اکرم (ص)چلسرخ و دبیرستان دخترانه حجاب رودزیر از روند برگزاری امتحانات نهایی در این مدارس بازدید و آمادگی مدارس در خصوص برگزاری امتحانات نهایی را مورد ارزیابی قرار دادند.

در این بازدید سپاس زاده، بخشدار صیدون با مطلوب ارزیابی کردن روند برگزاری امتحانات نهایی و تمهیدات در نظر گرفته شده ابراز امیدواری کرد: دانش آموزان مستعد منطقه پس از سپری کردن یک سال تحصیلی حضوری نتایج درخشانی کسب کنند.

وی با اشاره به همه گیری کرونا طی دوسال گذشته و افت تحصیلی دانش آموزان بخاطر تعطیلی آموزش حضوری خاطرنشان کرد: بازگشت به روند عادی و مطلوب گذشته و ارتقای سطح علمی دانش آموزان عزم جهادی همه دست اندرکاران آموزش و پرورش و خانواده ها را می طلبد.

در ابتدای این بازدید نیز عزیزی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه صیدون به ارائه شرح مختصری از روند برگزاری امتحانات نهایی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار