معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

اولین مدرسه افتتاحی استان آذربایجان شرقی به نام شهید جعفر زوار نام‌گذاری می‌شود

تهرا ن (پانا) - به میمنت سفر امروز ریاست محترم جمهور نام اولین مدرسه افتتاحی استان به نام شهید جعفر زوار نام‌گذاری می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۴۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین مدرسه افتتاحی استان آذربایجان شرقی به نام شهید جعفر زوار نام‌گذاری می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل استان و جمعی از مسئولین با خانواده شهید زوار دیدار کردند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در این دیدار گفت: در بیست و دومین سفر رئیس جمهور و حسب تاکید ایشان محضر خانواده شهید معظم جعفر زوار هستیم.

قاسم احمدی لاشکی ادامه داد: سفر خود یک برکت و دیدارهای اینچنینی برکت این قبیل سفرها را مضاعف می کند.

وی افزود: امروز به نمایندگی از رئیس جمهور محترم و وزیر آموزش و پرورش برای قدردانی از رشادتهای شما در خدمتیم.

لاشکی اظهار داشت: امروز اگر ما در جایگاهی هستیم بدون تردید مرهون خون همین شهداست.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت ادامه داد: هر سفر ماحصلی دارد و امروز با شنیدن اینکه همسر شهید بزرگوار فرزندان را از پذیرش هرگونه هدیه و استفاده از موقعیت منع نموده اند درسی ماندگار و ارزشمند از ایثار و از خود گذشتگی برای ما می باشد.

قاسم احمدی لاشکی اظهار کرد: به میمنت سفر امروز ریاست محترم جمهور نام اولین مدرسه افتتاحی استان به نام شهید جعفر زوار نام گذاری میشود.

معاون امور حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ما عاجز از توصیف شهادت و رشادت ایشان هستیم این عظمت را خود هم قطاران شهدا می توانند انجام دهند چرا که شهیدان را شهیدان می شناسند.

لاشکی در پایان گفت: دولت انقلابی و مردمی امروز نیازمند دعا و همراهی خانواده معظم شهداست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: حضور در جمع خانواده شهدا با هدف الهام از ایشان به نمایندگی از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

صیادی ادامه داد: خانواده شهید زوار از خانواده های نمونه و الگو برای سایر عزیزان هستند.

فرزند شهید زوار نیز در این دیدار گفت: انتخاب مدیر کل آموزش و پرورش یکی از انتخابهای شایسته وزیر هستند و جا دارد از این انتخاب قدردانی نمایم.

زوار ادامه داد: رویکرد و هدف ما ادامه راه و رسالت شهداست و تا پای جان خادم نظام خواهیم بود.

وی ادامه داد: شهید جعفر زوار از سن ۱۴ سالگی سرپرست و نان آور خانواده بودند.

وی خاطر نشان شد: بعد از انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شدند و در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در پایان با اعطا لوح سپاس و هدایایی از ایثارگری خانواده معظم شهید زوار تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است که مریم زوار فرزند شهید والامقام جعفر زوار از همکاران فرهنگی و مسئولیت مدیریت دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان ناحیه ۵ تبریز را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار