در گفت‌وگو با پانا:

میثم تیموری : ناراحتم نتوانستم به تیم ملی برسم

تهران (پانا) - مدافع چپ تیم مس رفسنجان معتقد است فرقی بین تیم قهرمان و سقوط کرده نیست و تنها تجربه و برخی امکانات تفاوت ها را رقم می زند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
میثم تیموری : ناراحتم نتوانستم به تیم ملی برسم

میثم تیموری در گفت‌وگو با پانا، با بیان اینکه نتوانسته به هدفش در لیگ بیست و یکم برسد،گفت: «متاسفانه در نیم فصل اول مصدومیت بدی برای من پیش آمد و نتوانستیم بازی کنم. این شرایط اما در نیم فصل دوم تغییر کرد و توانستم شروع خوبی داشته باشم و در پایان هم فصل برای من به خوبی تمام شد. من هدفی که داشتم، رسیدن به پیراهن تیم ملی بود که متاسفانه نشد. من در بازی آخر هم پاس گل دادم. کلا شرایط برای من در نیم فصل دوم راضی کننده بود. تیم ما هم باتوجه به اینکه دومین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می کرد، عملکرد فوق العاده ای داشت. واقعا قرار گرفتن در بین 6 تیم اول لیگ برتر کار دشواری است که تیم مس رفسنجان انجام داد.»

وی افزود: «اگر نتایج ما را ببینید، واقعا بدشانس بودیم. کیفیت فوتبالی که مس رفسنجان ارائه می داد و نتایجی که گرفتیم، همخوانی نداشت. اگر بدشانسی در خیلی از بازی ها گریبان تیم را نمی‌گرفت، می‌توانستیم حتی به رتبه سوم جدول هم برسیم. ما باید گل گهر و استقلال را می‌بردیم. اما تیم‌های حریف تجربه بالاتری داشتند. بازی‌هایی را از دست دادیم که واقعا مستحق نبودیم. عملکرد خیلی خوبی داشتیم و رتبه ششمی هم عالی است. بالاخره فوتبال بالا و پایین دارد و نمی‌شود همیشه هم با کیفیت بازی کرد و هم نتیجه گرفت. ما در 6 بازی آخر عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم. امسال هم دیدید لیگ خیلی سختی داشتیم.»

مدافع چپ تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به کیفیت لیگ بیست و یکم، تصریح کرد: «تیم های لیگ همه خوب بودند. اصلا از لحاظ کیفیت شما هیچ فاصله ای بین استقلال که قهرمان لیگ شده و تیم شهرخودرو و فجر که سقوط کردند، نمی‌بینید. دیدید که استقلال نتوانست نفت مسجدسلیمان را ببرد. این نشان می‌دهد تیم ها به هم نزدیک هستند. تنها تفاوت تیم‌ها را قدرت خرید، داشتن امکانات و حمایت های بیرونی است که رقم می‌زند. توان مالی تیم‌هاست که نتایج را بالا و پائین می‌کند. فجر و شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان واقعا تیم‌های خیلی خوبی بودند. فرق آنچنانی در سطح تیم ها وجود ندارد. جاهایی واقعا شانس خیلی دخیل است در نتیجه گرفتن. من از سقوط تیم‌های فجر و شهرخودرو واقعا ناراحت شدم.»

میثم تیموری گفت: «در فوتبال نمی‌شود مدام حمله کرد و برنده شد. گاهی دفاع کردن هم لازم است. تیم ما مقابل تیمی مثل گل گهر که قلعه نویی سرمربی اش است، سراسر حمله بود. همین استقلال که به آنها 2 بر صفر باختیم، واقعا 10 دقیقه خوب نبودیم و تنبیه شدیم. حداقل نتیجه باید مساوی می شد. خودم هم یک موقعیت خوب را گل نزدم. سطح لیگ ما بالا بود. بازیکنان باکیفیتی در لیگ برتر داریم. مربیان هم راهکارهای خوبی در لیگ داشتند. واقعا کار سخت شده است. این طور نیست که در هر بازی تیمی بیاید و 5 گل بزند و برود. تیم ها نظم دفاعی خوبی پیدا کردند و راحت گل نمی‌خورند. شخصیت گل نخوردن خیلی مهم است که در تیمی جا بیفتد. ما مثلا در تراکتور که بودیم، 7 بازی هیچ گلی نمی خوردیم و این باور در تیم ما هم نهادینه شده بود. این شخصیت گل نخوردن در استقلال هم ایجاد شد و باعث شد حتی باختی نداشته باشند. اینکه می‌گویند لیگ امسال کیفیت خوبی نداشت، را قبول ندارم. ما بازیکنان خیلی خوبی هم داشتیم. چون بازیکنان در یک سطح بودند شاید نشود پدیده‌ای را از بین آنها انتخاب کرد. اما مجیدی نصیری مدافع آخر ما خیلی جوان است. با این وجود 30 بازی در لیگ برتر انجام داد. یا حسین زاده استقلال. یا مدافع آخر پیکان. اگر دقت کنید خیلی بازیکن های خوبی در لیگ برتر داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار