تابستانی به یاد ماندنی با کلاس‌های جذاب در سازمان دانش‌آموزی استان کرمان

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان از برگزاری کلاس‌های متنوع و جذاب در تابستان امسال برای دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تابستانی به یاد ماندنی با کلاس‌های جذاب در سازمان دانش‌آموزی استان کرمان

خیلی‌ها تابستان را فصل تفریح و خوشگذرانی می‌دانند. از نظر برخی هم، سه ماه تابستان، بهترین سه ماه سال است. نظر شما چیست؟ شما هم عاشق تابستان هستید و به این فصل عشق می‌ورزید؟ با وجود تمام شوقی که همیشه با آمدن تابستان همراه بوده است، گاهی‌ اوقات، اینکه نمی‌دانیم چطور باید اوقات فراغت مان را بگذرانیم کمی آن را برایمان خسته‌کننده و کسالت‌بار می‌کند. اما یادتان باشد که هر مشکلی راه چاره‌ای دارد. راهکارهایی وجود دارد که به شما کمک می‌کنند تابستان را با کم‌ترین هزینه‌ها،‌ شاد و جذاب سپری کنید.

محمود رجبی پور، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان، از برگزاری دوره های جذاب و به یاد ماندنی در سازمان دانش آموزی استان کرمان خبر داد.

وی تابستان را فرصتی مغتنم برای برداشتن گام‌های مفید دانست و افزود: سازمان دانش آموزی استان کرمان با توجه به اینکه از ظرفیت‌های عظیمی برخوردار است اقدام به برگزاری کلاس‌های متنوع و جذاب در رشته های مختلف کرده است.

رجبی پور گفت: استقبال مدرسین توانمند از حضور در این دوره جهت تدریس دست ما را در زمینه های مختلف باز گذاشته و دانش آموزان علاقمند می توانند در رشته های مختلف درسی،هنری،فرهنگی و فکری حضور پیدا کرده و مدرک دوره را دریافت کنند.

وی گفت: کلاس‌هایی که تاکنون مد نظر قرار گرفته و شرایط برگزاری را دارند عبارتند از:

1- روخوانی ،روانخوانی ،تجوید ، مفاهیم و قرائت قرآن کریم

2- فن بیان سطح 1و2و3

3-نقاشی کلیه رشته ها همه ی مقاطع

4- زبان،ریاضی،عربی ( متوسطه اول و دوم

5- حسابان،زیست شناسی،فیزیک، شیمی ، علوم و فنون و ادبیات فارسی

6-بازی های فکری (مکعب روبیک و شطرنج)

7- چرم دوزی

8- مشبک چوب

وی افزود: شرکت کنندگان در این کلاس‌ها می توانند از این دوره های سواد رسانه، شهروند دیجیتال، آشنایی با شبکه های اجتماعی، آشنایی با استارت آپها، آشنایی با تکنولوژی های نو ظهور، به صورت رایگان استفاده کنند.

لازم به ذکر است کلاس‌ها از آغاز تابستان در محل سازمان دانش آموزی برگزار می شوند.

جهت کسب اطلاع بیشتر می توانید با شماره : 09940329169 تماس حاصل کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار