در جلسه معاون هماهنگ کننده سپاه فتح و مدیرکل آموزش و پرورش  با فرماندهان نواحی و روسای شهرستانها مطرح شد:

کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

یاسوج ( پانا) - معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی در تیرماه امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده در نشست ویدئوکنفرانسی مدیرکل آموزش وپرورش استان و رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان با فرماندهان نواحی سپاه و روسای شهرستانها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش آموزش وپرورش در تحول وارتقاء جامعه و تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست که در این زمینه نقش معلمان به عنوان مهمترین عنصر نظام تعلیم وتربیت بسیار تاثیر گذار هستند.
وی با بیان اینکه با تعامل بسیج فرهنگیان و آموزش وپرورش می توان بر بسیاری از چالشها و مشکلات با روحیه جهادی وانقلابی غلبه کرد افزود: دغدغه بسیج فرهنگیان کمک به تحقق آرمانهای والای انقلاب در عرصه آموزش وپرورش و ترویج روحیه جهادی است که در این زمینه قصد تصدی گری ودخالت نداشته و نخواهد داشت.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزاری کنگره ملی معلمان ایران اسلامی را فرصتی برای بررسی مسائل آموزش وپرورش دانست وگفت: در این کنگره که روسای قوای سه گانه حضور خواهند داشت نمایندگانی از معلمان استان کهگیلویه وبویراحمد حضور خواهند داشت.
وی از فرماندهان نواحی سپاه فتح استان خواست تعامل خوبی با مجموعه آموزش و پرورش داشته باشند و از فرصت تعاملی خوب برای تقویت وتحقق آموزش و پرورش استفاده نمایند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه اظهار کرد: واژه تربیت و رسیدن به حیات طیبه که در سند تحول بنیادین آمده است رسالت سنگینی است که بر دوش آموزش وپرورش است که بدون همکاری وتعامل با سایر دستگاهها تحقق آن میسر نخواهد بود.
حسنعلی عزت خواه ،بسیج فرهنگیان و تشکیل هیاتهای اندیشه ورزی در سطح آموزش وپرورش استان و شهرستانها ومناطق را گام مهمی برای بررسی مسائل آموزش وپرورش دانست وگفت: 13 مسئله مهم در آموزش وپرورش شناسایی شده که لازم است در هر کدام از جلسات هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان به شکل موضوعی بک مسئله مورد بحث وتبادل نظر قرار گیرد.
وی تعامل مجموعه سپاه فتح استان ،بسیج فرهنگیان و آموزش وپرورش را حرکتی ستودنی و ارزشمند عنوان کردو افزود: از همه ظرفیتهای سپاه و بسیج فرهنگیان برای حل چالشها و مشکلات آموزش وپرورش به خوبی بهره خواهیم برد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد نیز دراین جلسه گفت: بسیج فرهنگیان برای کمک به ارتقاء دستگاه عظیم نظام تعلیم وتربیت کشور از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار گفت: برگزاری کنگره معلمان انقلاب اسلامی ،تشکیل هیاتهای اندیشه ورز در آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق و طرح نظام نامه و تحول وپیشرفت مدرسه از مهمترین برنامه های بسیج فرهنگیان در سال جاری است که انتظار می رود روسای شهرستانهای ومناطق در این زمینه تلاش مظاعفی داشته باشند.

وی با بیان اینکه نقطه آغاز تحول در هرجامعه ای از آموزش وپرورش آغاز می شود افزود: در هیاتهای اندیشه ورز بسیج فرهنگیان در شهرستانها و مناطق دنبال راهکار برای کمک به حل مسائل آموزش وپرورش، غبار زدایی و بالا نگه داشتن پرچم عزتمندانه انقلاب اسلامی هستیم تا مسیر وجریان انقلاب پویا و بالنده برای رسیدن به جامعه طیبه حرکت کند.
وی در پایان با بیان اینکه به همت سازمان بسیج فرهنگیان کشور کنگره معلمان انقلاب اسلامی در تیرماه با هدف ارتقاء ،اثربخشی و کارآمدی در نظام تعلیم و تربیت ، جریان سازی ، مشارکت، توسعه همه جانبه و عدالت آموزشی برگزار خواهد شد بیان کرد: لازم است روسای شهرستانها ومناطق نمایندگان خویش را جهت شرکت در این کنگره ملی به بسیح فرهنگیان استان معرفی کنند.
در این جلسه فرماندهان نواحی و روسای آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق به بیان نقطه نظرات خویش پیرامون همکاری وتعامل بسیح فرهنگیان و آموزش وپرورش پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار