نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد : 

 فرهنگیان نقش بسیار موثری در برجسته‌سازی مقاومت ملت ایران دارد

یاسوج (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد فرهنگیان نقش بسیار موثری در برجسته‌سازی مقاومت ملت ایران دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
 فرهنگیان نقش بسیار موثری در برجسته‌سازی مقاومت ملت ایران دارد

آیت الله سید نصیر حسینی در کنگره معلمان انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد که در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: همه شرارت‌ها، بدبختی ها و سختی های انسان در دنیا و آخرت محصول جهالت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه رشد و شکوفایی انسان محصول علم و دانش است که در دست معلیمن می باشد گفت: در مسائل معنوی انسان اگر تحت تربیت و آموزش قرار نگیرد هیچ چیز را پرستش نمی کند.

حسینی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب کودتا، ترور، جنگ به انقلاب تحمیل شد، افزود: تمام دنیای استکبار بر علیه ایران در جنگ شرکت کرده در این شرایط خسارتهای زیادی بر ما وارد کردن اما انقلاب اسلامی پیروزی های بزرگی به دست آورد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه شکوه و عظمت ایران قابل مقایسه با زمان های سابق نیست، گفت: این انقلاب امروز در سطح جهانی هماورد همه قدرت های بزرگ دنیاست و شاخ امریکا را شکسته است.

وی افزود: دشمن به همین جهت است که با این همه رسانه برعلیه ایران جو سازی می کند زیرا می‌دانند این نظام یک نظام جسور و شکست ناپذیر است.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه باید از مسیر آموزش و پرورش بگذرند، اظهار کرد: نقش فرهنگیان در جهاد تبیین در بیان دستاوردهای انقلاب و در بیان شکست های دشمن بسیار تعیین کننده است.

وی گفت: فرهنگیان نقش بسیار موثری در برجسته‌سازی مقاومت ملت ایران دارد.

حسینی پیشرفت هایی که در انقلاب اتفاق افتاده را تحسین برانگیز خواند و افزود: ظرفیت های جمهوری اسلامی زیر سایه ولایت فقیه و اهداف و آرمان های معنوی و الهی است و این آرمانها روزی بر جهان حاکم خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد از تلاشهای دلسوزانه و ارزشمند آموزش وپرورش استان در برگزاری چنین برنامه های تبیینی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است کنگره معلمان انقلاب اسلامی در تهران روزهای ۱۰ تا ۱۴ تیرماه در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور رؤسای قوا برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار