وزیر آموزش و‌ پرورش در نشست با نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌ شمالی:

تعطیلی‌ها موجب تغییر در آهنگ زیستی دانش‌آموزان شده است

متاسفانه در دو سال اخیر شاهد افت ۶۳ درصدی آموزش از جهات مختلف در دانش آموزان بودیم؛ در تلاش برای جبران این مسئله هستیم

بجنورد (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت افت ۶۳ درصدی آموزش در دوران کرونا اتفاق افتاد که با گرفتن اعتبار از ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جبران این مسئله تلاش می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۳۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی‌ها موجب تغییر در آهنگ زیستی دانش‌آموزان شده است

یوسف نوری ضمن گرامیداشت یاد و‌ خاطره شهدای گرانقدر و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار شهر آبادان، در نشست صمیمی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌ شمالی عنوان کرد: با توجه به این که بنده عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده‌ام، با علم به این مسئله از بدو ورود به وزارت آموزش و‌ پرورش تمام تلاش خود را معطوف به بازگشایی مدارس کردم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تعطیلی مدارس از ابتدا کاری کاملا اشتباه بوده و نتایج این تعطیلی‌ها موجب تغییر در آهنگ زیستی دانش‌آموزان شده است.

نوری در ادامه گفت: متاسفانه در دو سال اخیر شاهد افت ۶۳ درصدی آموزش از جهات مختلف در دانش آموزان بودیم. در همین خصوص با گرفتن اعتبار از ستاد ملی مبارزه با کرونا در تلاش برای جبران این مسئله هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بیست درصد هزینه دریافتی از ستاد ملی کرونا برای آموزش دانش‌آموزان جامانده از تحصیل و مابقی آن برای ایجاد مجتمع‌های آموزشی، تربیتی در استان‌ها در تابستان برای آموزش به دانش آموزان اختصاص می‌یابد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به هزینه اختصاص یافته در تهیه ماسک و آموزش برای دانش‌آموزان بیان کرد: مبلغ ١٨٠ میلیارد ریال جهت تهیه ماسک و ١۵٠٠ میلیارد ریال برای آموزش دانش‌آموزان اختصاص یافته است.

نوری در پایان گفت: امیدوار هستیم با همکاری تمامی ادارات دولتی و تخصیص بخشی از مبلغ بودجه فرهنگی ادارات به آموزش دانش‌آموزان در تابستان و همکاری دانشجو‌معلمان و سایر دانشجویان اقدامات موثری در جهت تربیت فرهنگی و آموزشی دانش‌آموزان برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار