آخرین خبرها از نوزاد رها‌شده در محله نازی‌آباد

تهران (پانا) - سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ تهران از دستور دادستانی تهران مبنی برنظارت بر روند درمان و مراقبت از نوزاد رها شده در محله نازی‌آباد تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آخرین خبرها از نوزاد رها‌شده در محله نازی‌آباد

به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، نجف جابری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای بعثت اعلام کرد: به محض دریافت گزارش مربوط به پیدا شدن یک نوزاد رهاشده در حوزه کلانتری ۱۳۰ نازی آباد وحوزه قضایی دادسرای ناحیه ۱۶، جهت بررسی حال عمومی نوزاد و وضعیت نگهداری و روند درمان وی از بیمارستان بازدید کردیم.

‌وی افزود: حسب اعلام پزشک مراقب در بیمارستان، کلیه آزمایش‌های لازم من جمله هپاتیت وایدز و..‌ ازنوزاد اخذ وپاسخ منفی بوده است وصرفا به لحاظ رها شدن در سطل زباله، لوب چپ ریه وپای راست نوزاد دچار عفونت وآسیب شده و مراحل درمانی ادامه دارد.

این مقام قضایی تصریح کرد: به مدیریت بیمارستان تاکید گردید تمام تمرکز بر روی درمان نوزاد باشد و در صورت کمبود امکانات و نیاز به درمان تخصصی به بیمارستان تخصصی وطبی اطفال منتقل شود.

سرپرست دادسرای ناحیه 16 تهران با اشاره به این که دستورات لازم به مرجع انتطامی جهت مراقبت از طفل، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر احتمالی یا فرد رهاکننده نوزاد صادر شده است، اظهار کرد: تحقیقات لازم در این خصوص در حال انجام است و حال عمومی نوزاد خوب گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار