«امام دل‌ها»؛ ۸۷ عنوان برنامه به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

تهران (پانا) - معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه‌های این سازمان به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با عنوان «امام دل‌ها» را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
«امام دل‌ها»؛ ۸۷ عنوان برنامه به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه‌برنامه‌های «امام دل‌ها» به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: ۸۷ عنوان برنامه با ۱۹۱ اجرا با رویکرد افزایش آگاهی مردم درباره جایگاه رهبری و ولایت فقیه، معرفی سبک زندگی و ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و ترویج و نشر اندیشه‌های امام خمینی(ره) پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه «زندگی به سبک روح‌الله» ویژه نوجوانان عنوان کرد: در این مسابقه محصول اینفوگرافیک «زندگی به سبک روح‌الله» تا ۱۱ خردادماه تولید و در بین مدارس مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و همچنین از طریق فضای مجازی توزیع می‌شود و علاقه‌مندان بر اساس QR codeای که روی محصول وجود دارد، می‌توانند به صورت مجازی در مسابقه شرکت کنند و جوایز برگزیدگان در مراسم اختتامیه برنامه در روز شنبه ۲۱ خرداد ماه در فرهنگ‌سرای ولا اهدا می‌شود. مسابقه داستان‌گویی «وقتی آسمان آفتابی شد» نیز به مخاطب کودک اختصاص دارد و شرکت‌کنندگان در آن با مشاهده کتاب مصور بدون متن تولیدشده، به داستان‌گویی با این موضوع می‌پردازند و داستان خود را به دبیرخانه برنامه ارسال می‌کنند.

فاطمیان‌پور از برگزاری سلسله‌نشست‌های «ره‌بر» ویژه جوانان خبر داد و افزود: سه نشست گفت‌وگومحور و مباحثه‌ای با حضور کارشناسان خبره و دانشجویان دختر و پسر برگزار می‌شود. این نشست‌ها در روز ۱۱ خرداد ساعت ۱۰ و در روز ۱۲ خرداد در دو نوبت ساعت ۱۰ و ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات فرهنگ‌سرای امام(ره) با موضوعاتی مانند نقش و جایگاه رهبری و سبک زندگی رهبران برگزار خواهد شد. محمدمهدی عبدخدایی، فروز رجایی‌فر و مهدی جمشیدی کارشناسان نشست‌های «ره‌بر» هستند.

وی با اشاره به تولید و انتشار چندین محصول مجازی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) تصریح کرد: در قالب بسته محتوای مجازی «امام دل‌ها» هر یک از فرهنگ‌سراها یک محصول مجازی تولید و منتشر می‌کند. قسمت تازه کمیک‌موشن «چهل سردار» نیز با موضوع روایت یکی از سرداران دفاع مقدس از دیدار با امام خمینی(ره) تولید و منتشر می‌شود. کلیپ‌های «اندیشه امام(ره)» از زبان استادان حوزه و دانشگاه و مقامات لشکری و کشوری به مهم‌ترین ویژگی‌های امام(ره) می‌پردازد و موشن‌گرافیک «به آفتاب سلام کن» دیدگاه‌های اندیشمندان درباره امام(ره) و نظرات ایشان درباره موضوعاتی مانند عدالت اجتماعی، حمایت از مظلومان، آزادی اندیشه، استقلال، معنویت و... را مرور می‌کند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در پایان از برگزاری ۸۲ برنامه محله‌ای منطقه‌ای در فرهنگ‌سراهای پایتخت خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار