جواد جنگی در بازدید از مدارس روستایی منطقه نازلو:

نظام تعلیم و تربیت به دنبال تحقق عدالت آموزشی با رویکرد توجه ویژه به مناطق محروم است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در بازدید از مدارس منطقه نازلو، بر لزوم تسهیل فرآیند فعالیت خیرین مدرسه‌ساز در راستای همکاری بیش از پیش با دولت تاکید کرد و گفت نظام تعلیم و تربیت به دنبال تحقق عدالت آموزشی با رویکرد توجه ویژه به مناطق محروم است.

کد مطلب: ۱۲۸۳۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نظام تعلیم و تربیت به دنبال تحقق عدالت آموزشی با رویکرد توجه ویژه به مناطق محروم است

جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید با بیان اینکه بهبود وضعیت فضای آموزشی مناطق محروم از اولویت‌های دولت است، بیان کرد: تسهیل فرآیند فعالیت خیرین مدرسه‌ساز در راستای مشارکت با دولت به عنوان یک راهبری مهم در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت به دنبال تحقق عدالت آموزشی با رویکرد توجه ویژه به مناطق محروم است؛ خاطرنشان کرد: مسؤلیت در نظام اسلامی بهترین فرصت برای خدمت گزاری است‌ و باید تلاش شود عدالت آموزشی در سراسر استان بویژه مناطق محروم محقق شود.

این مقام مسئول ادامه داد: معلمان در شرایط کرونایی به بهترین شکل ممکن، آموزش را بصورت مجازی و حضوری تداوم بخشیدند و امروز با حضور شدن مدارس به فعالیت مخلصانه خود ادامه می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از آموزشگاه فرزندان میهن روستای خالدآباد، دبستان تخریبی روستای باغستان، آموزشگاه شهید حسین‌پور و شهید سلیمانی روستای حیدرلوی بیگر منطقه نازلو بازدید و با عوامل اجرایی این مدارس گفتگو کرد.

گفتنی است ۷۶۰۰ دانش آموز در ۸۴ آموزشگاه منطقه نازلو مشغول تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار