تیم سیار دندانپزشکی در مناطق محروم آذربایجان‌غربی مستقر می‌شود

ارومیه (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت کانکس سیار خدمات دندانپزشکی ( بجز عصب کشی) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در مناطق محروم و روستایی استان از ۲۰ تیرماه تا ۱۲ مرداد راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۱۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تیم سیار دندانپزشکی در مناطق محروم آذربایجان‌غربی مستقر می‌شود

نادر اسدی در اجلاس روسای آموزش و پرورش استان در اشنویه بیان کرد: احداث ۳۰چمن مصنوعی در مناطق آموزشی در دستور کار است که اعتبار لازم آن تامین شده و مسوولان ارزیابی استان بر پیشرفت کار نظارت ویژه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در قالب طرح شهید خرازی مقرر شده تا روزهای پنجشنبه و جمعه سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش به صورت رایگان در اختیار مادران و دختران و پسران و پدران قرار گیرد گفت: برای تامین هزینه های جزئی این طرح ۵۰۰میلیون ریال به حساب مناطق واریز شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: طرح شهید هادی در راستای برگزاری مسابقات ورزشی در استان اجرا می شود چون در ایام پساکرونا بحث عدم تحرک فرهنگیان و دانش آموزان مطرح است این طرح به اجرا درمی‌آید تا برتحرک آنان افزوده شود‌.

اسدی گفت: فعالیت کانون‌های درون مدرسه ای و برون مدرسه ای نیز پیگیری می شود و تعهد استان برفعالیت ۶۰۰کانون ورزشی در طول سال سال تحصیلی است.

طاهره نوید آرین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار