3 ستاره لیگ برتری به‌زودی پرسپولیسی می‌شوند!

تهران (پانا) - پرسپولیسی‌ها در گام اول موفق شدند قرارداد ستاره خود یعنی مهدی ترابی را تمدید کنند و شماره ۹ پرسپولیس تا دو فصل آینده پرسپولیسی خواهد ماند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
3 ستاره لیگ برتری به‌زودی پرسپولیسی می‌شوند!

پرسپولیس در این فصل در همه خطوط دچار مشکل بود و نمایش ضعیف بسیاری از بازیکنان این تیم در فصل جاری باعث شد تا کادرفنی و مدیران این تیم به فکر یک خانه تکانی اساسی بیفتند. پرسپولیسی ها بعد از عملکرد نه چندان خوب حامد لک و احمد گوهری در این فصل ، به سراغ جذب علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی رفتند و توافقات خوبی هم با این گلر باتجربه انجام دادند. در خط دفاع پرسپولیسی ها با مرتضی پورعلی گنجی به توافق رسیدند و این بازیکن قراردادی ۲ ساله با سرخ پوشان پایتخت امضا کرد.

به غیر از این دو بازیکن که حضورشان در پرسپولیس تقریبا قطعی است، باشگاه پرسپولیس از چند وقت قبل با گزینه های زیادی مذاکره کرد تا بتواند تیمش را برای فصل بعد تقویت کند. همانطور که قبلا نوشتیم ، پرسپولیس نقل و انتقالات شلوغی را پیش رو خواهد داشت و شنیده های ما حاکی از آن است که مدیران این باشگاه بعد از توافق با بیرانوند و پورعلی گنجی ، با ۳ ستاره لیگ برتری هم به توافقات خوبی رسیدند و به احتمال فراوان این ۳ بازیکن که همگی از تیم سپاهان هستند، در فصل آینده پرسپولیسی خواهند شد.

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست مورد علاقه یحیی گل محمدی یکی از بازیکنانی است که با باشگاه پرسپولیس توافقات خوبی داشته و اگر اتفاق خاصی نیفتد باید این بازیکن را پرسپولیسی دانست. دانیال در جدیدترین لیست تیم ملی غایب است و برای اینکه بتواند در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرد، دوست دارد به پرسپولیس بیاید.

نفر دوم سروش رفیعی هافبک سابق پرسپولیس است که در پایان این فصل قراردادش با سپاهان تمام خواهد شد. سروش که همواره از بازگشت به پرسپولیس استقبال کرده ، طی روزهای گذشته مذاکرات مثبتی با پرسپولیسی ها انجام داد و توافقات خوبی هم حاصل شد.سجاد شهباززاده سومین سپاهانی است که با پرسپولیس مذاکره کرده و توافق اولیه هم بین او و باشگاه پرسپولیس حاصل شده است. شهباززاده فصل قبل هم در لیست پرسپولیس حضور داشت ولی پیشنهاد چشمگیر سپاهان باعث شد تا این بازیکن قراردادش را با این تیم تمدید کند.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس درحالی با این ۳ بازیکن به توافقات خوبی دست پیدا کرده که قرار است بعد از پایان لیگ این نفرات با حضور در باشگاه پرسپولیس و انجام مذاکرات نهایی، قراردادشان را امضا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار