پویش سلام فرمانده با حضور دهه نودی های ابرکوه

ابرکوه (پانا) - همخوانی سرود سلام فرمانده توسط دانش‌آموزان دهه نودی ابرکوه در محل گردشگری سرو شهرستان با حضور پرشور آنها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پویش سلام فرمانده با حضور دهه نودی های ابرکوه

مدیر آموزش و پرورش ابرکوه در حاشیه اجرای سرود سلام فرمانده عنوان کرد: سرود سلام فرمانده با هدف به تصویر کشیدن عشق و ارادت دهه نودی‌های ایران اسلامی به امام زمان (عج) در اکثر شهرهای کشور اجرا می‌شود.

محمدرضا نجفی افزود: سرودی که این روزها پایه ثابت اوقات فراغت دانش‌آموزان و نیز خانواده شده با واژگانی که در سرودن آن مورد استفاده قرار گرفته در ذهن مردم ماندگار خواهد شد تا زمینه و بستری برای آشنایی کودکان، نوجوانان، جوانان و تمامی دهه‌ها با امام زمان(عج) باشد.

وی اظهار کرد: دانش آموزان فهیم و ولایتمدار ابرکوه با اجرای این سرود نشان دادند که تا زمان تحویل پرچم انقلاب به حضرت ولیعصر (عج) پای نظام، رهبری و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

لازم به ذکر است اجرای این سرود همگانی با همکاری اداره آموزش وپرورش ، ناحیه مقاومت بسیج ، سپاه ،هلال احمر،نیروی انتظامی،راهنمایی رانندگی ،شهرداری و شورای شهر، سازمان تبلیغات، فرمانداری و دیگر ارگانها و با حضور پرشور دانش آموزان ابرکوه در محل گردشگری سرو برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار