خبرگزاری پانا بستری برای شروع کار خبرنگاری من را فراهم کرد

زنجان ( پانا ) - یک خبرنگار دانش آموز پانا استان زنجان می‌گوید: خبرگزاری پانا بهترین بستر را برای تبدیل شدن به یک خبرنگار زبده دارد .

کد مطلب: ۱۲۸۲۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا  بستری برای شروع کار خبرنگاری من را فراهم کرد

مهدی حسنلو ، خبرنگار دانش آموز پانا استان زنجان است که علاقه زیادی به کار خبر و خبرنگاری دارد .

او می‌گوید: از وقتی‌که به یاد دارم مایل به کار هنری بودم . یکی از آرزوهایم تبدیل شدن به یک خبرنگار خبره بود ، قبل‌ از پانا خود دوربین به دست گرفته و در ارگان‌هایی مانند بسیج و ... فعالیت خبرنگاری خود را آغاز کردم ؛ ولی هیچ کدتم از کارهایم سازمان یافته نبودند . نمیدانستم از دوربین و فیلم ها چه میخواهم . پس‌ از ورود به پانا آموزش‌های زیادی هم به‌ صورت تجربی و هم به‌صورت تئوری داشتم و فضای خبرگزاری پانا بسیار برایم خوشایند و مفید حاضر شد. و به اهداف و برنامه هایم جهت داد .

یادگیری اصول خبرنگاری در این خبرگزاری آنقدری برایم کمک ساز بود که خود باورم نمی‌شد توانسته‌ام بعد از ورود به این خبرگزاری مهارت‌های بسیاری را کسب کنم.

از پانا و مسئولین آن سپاسگزارم که این فرصت را در اختیار دانش‌آموزان قرار داده‌ تا بتوانند به رایگان اصول خبرنویسی و خبرنگاری را فرا بگیرد.

و گلایه ای که شاید بتوانم از مسئولین و دست اندرکاران سابق داشته باشم این هست که کاش روابط سازمان دانش آموزی با مدارس مثل این سال تحصیلی گسترده تر بود و از قبل میدانستیم که چنین بستری برای رشد و شکوفایی استعداد وجود دارد . که البته بخش اعظمی از این موضوع به پاندمی کرونا و سایر عوامل بستگی دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار