پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به‌مناسبت سوم خرداد

رزمندگان در آزادسازی خرمشهر جلوه‌های زیبایی از ایمان و اتحاد را به نمایش گذاشتند

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به‌مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
رزمندگان در آزادسازی خرمشهر جلوه‌های زیبایی از ایمان و اتحاد را به نمایش گذاشتند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، متن پیام رضا رضایی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فتوحات ما در میادین جنگ، از جمله آزادی خرمشهر با تقوا امکان پذیر شد. مقام معظم رهبری

سوم خرداد یادآور خاطره پایمردی و جانبازی، شهامت و شجاعت و حماسه ماندگار آزادسازی خرمشهر است.

در دفتر افتخارات ملت ایران، حدیث دلاوری و غرورآفرینی رزمندگان رشید اسلام در عملیات بیت المقدس همواره تابناک و درخشان است.

آزادسازی شهر خون و قیام، مرهون ایثار همه کسانی است که مسجد جامع این شهر را به پایگاه مقاومت مردمی تبدیل کردند و با بهره مندی از معنویتی وصف ناپذیر تا آخرین نفس، مردانه از شرف و کیان و ناموسشان دفاع کردند.

مردان مردی که به خروشانی اروند و کارون به دریای بزرگ آزادی خواهی پیوستند و جلوه های زیبایی از ایمان و اتحاد را به نمایش گذاشتند تا سند عزت و افتخار دیگری در اوراق زمانه ثبت و تا همیشه جاودانه شود.

اینجانب ضمن تبریک سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی به همگان به ویژه تمامی فرهنگیان پرتلاش و دانش آموز عزیز، یاد همه شهدای وطن به ویژه شهدای "عملیات بیت المقدس" را گرامی می دارم و آرزومندم همه ما با نهادینه کردن انصاف و جوانمردی در وجودمان، بکوشیم تا رایحه خوش استقامت، پایمردی و فداکاری رزمندگان و شهدای گرانقدر هر سال بیشتر در فضای جامعه جاری و یاد و خاطره شان پررنگ تر از همیشه در صفحات دل و ذهنمان ترسیم شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار