معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری:

زیرساخت‌های زیست بوم فناوری و نوآوری در تعامل با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توسعه می‌یابد

تهران (پانا) - معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت با افزایش تعامل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، زمینه برای توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری فراهم می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۱۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
زیرساخت‌های زیست بوم فناوری و نوآوری در تعامل با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توسعه می‌یابد

به گزارش معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری به همراه حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ضمن بازدید از چند دستاورد جدید حوزه ثبت، توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق بازدید کردند.

در این بازدید، حدود ۲۰ شرکت، آخرین دستاوردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مرتبط با ثبت اسناد و تثبیت اراضی را ارائه کردند.

ستاری در این بازدید ضمن تشکر از حسن‌اعتماد مدیریت سازمان اسناد و املاک کشور، گفت: امیدوارم بعد از این جلسات، اتفاق‌های خوبی در زمینه همکاری سازمان ثبت با شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق شکل بگیرد و آینده درخشانی در این حوزه رقم بخورد.

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تشکر از ستاری بابت رقم زدن اتفاقات خوب این حوزه گفت: در دوران تحول و تعالی با مدیریت آقای محسنی‌اژه‌ای، می‌توان چندین راهبرد را احصا کرد که ازجمله آنها بحث هوشمندسازی و الکترونیک کردن‌ فرآیندها است که ما ناگزیر هستیم از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق این حوزه استفاده کنیم.

بابایی با اشاره به تاکیدات جلسه شورای عالی قوه قضائیه در استفاده تمام بخش‌‌های این قوه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک با توجه به شرح وظایف و ماموریت‌هایی که دارد، در بخش‌هایی چون حدنگاری، نیازمند این همکاری است. قرار است به‌زودی در قالب یک تفاهمنامه جامع، از ظرفیت این شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق استفاده کنیم که این اقدام، به تسریع در نقشه‌برداری و تهیه عکس‌های دقیق کمک خواهد کرد.

پارک فناوری پردیس معاونت به عنوان بزرگ‌ترین پارک فناوری کشور در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد. تاکنون بیش از ۴۰۰ واحد فناور و دانش‌بنیان و خلاق در حوزه‌های فناوری‌های پیشرفته همچون فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیست‌فناوری، فناوری نانو، مواد جدید، مکانیک و اتوماسیون به عضویت پذیرفته شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار