همایش، ایرا ن جوان بمان در فیروزه برگزار شد

فیروزه (پانا) - به مناسبت هفته ملی جمعیت، همایش ایران، جوان بمان در فیروزه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش،  ایرا ن جوان  بمان در فیروزه برگزار شد

این همایش به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه و به مناسبت هفته ملی جمعیت و با هدف تبیین نقش افزایش جمعیت در پیشرفت کشور و قوام بنیان خانواده صبح امروز در سالن همایش های آموزش و پرورش فیروزه برگزار شد.

مهدی باغیشنی، فرماندار در ابتدا با اشاره به احادیثی در خصوص فرزندآوری و برکات فرزند صالح گفت: از کارکردهای آخر الزمانی که از تجهیزات امت اسلامی در مقابل نظام کفر است، نیروی انسانی کارآمد است.

وی با توجه به عوامل موثر در کاهش جمعیت و ترغیب به فرزندآوری تصریح کرد: دولت ها موظف هستند که در رفع عوامل تاثیرگذار پیش رو از جمله رشد اقتصادی، توسعه کار و اشتغال، تغییر سبک زندگی و توسعه زیرساخت ها تلاش کنند.

حجه الاسلام دهنوی، مدرس حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران ویژه این مراسم در ابتدا به ضرورت لقمه حلال و تلاش در جهت کسب روزی حلال و تاثیر شگرف آن در تولد فرزند و ترسیم چشم انداز آینده درخشان اشاره کرد.

وی جلای دل و جان از آلودگی ها و توجه به تهذیب و تزکیه در امر فرزندآوری را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در کنار امر مهم و سرنوشت ساز فرزندآوری، از توجه به تربیت صحیح فرزند و پرورش فردی وارسته و متعهد نباید غافل شد.

وی تعامل درست و منطقی، مراعات حال یکدیگر و فراگیری مهارت های ارتباطی و مهربانی و درک متقابل میان همسران را از جمله عوامل تزریق نشاط و ادامه زندگی پربرکت نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار