در راستای امتحانات نهایی سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰صورت گرفت

برگزاری جلسه توجیهی عوامل اجرایی امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم منطقه صیدون

صیدون (پانا) - با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه صیدون و کلیه عوامل اجرایی امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم، جلسه توجیهی و هماهنگی امتحانات نهایی در سالن جلسات غدیر اداره این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی عوامل اجرایی امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم منطقه صیدون

ناصر عزیزی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه صیدون در این جلسه با اشاره به حساسیت برگزاری امتحانات گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هماهنگی در برگزاری امتحانات پایه دوازدهم با دستورالعمل‌های اجرایی امتحانات نهایی است.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: در راستای اطمینان اولیاء گرامی و سلامتی دانش آموزان با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا در برگزاری حضوری امتحانات لازم است مراقبین سلامت در حوزه ها حضور داشته باشند و بر اجرایی کامل پروتکل های بهداشتی نظارت کنند.

در پایان این جلسه کمال افکار کارشناس سنجش و ارزشیابی با ارائه شرح وظایف عوامل اجرایی دستورالعمل برگزاری امتحانات نهایی را عنوان کرد.

شایان ذکر است این جلسه با حضور معاون آموزشی، کارشناس حراست، کارشناس ارزیابی و عملکرد،کارشناس مسئول آموزش متوسطه، کارشناس سنجش و ارزشیابی این اداره و تمامی عوامل اجرایی امتحانات نهایی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار