ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی به مددجویان در قالب طرح تبسم

تهران (پانا) - خدمات تخصصی دندانپزشکی توسط گروه‌های داوطلب و جهادی به نام طرح تبسم در قالب پویش ملی در محضر ولی در استان تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۰۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی به مددجویان در قالب طرح تبسم

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست اداره کل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه سلامت فرزندان سازمان بهزیستی در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار دارد، خاطرنشان کرد: خدمات تخصصی دندانپزشکی به فرزندان سازمان در قالب طرح ملی تبسم توسط گروه های جهادی و دندانپزشکان داوطلب انجام می شود.

سمانه زمانی در ادامه بیان کرد: این طرح در استان تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه در چهار مرکز نگهداری فرزندان سازمان در شهر تهران انجام خواهد شد.

زمانی ادامه داد: مراکز نگهداری دختران ولیعصر(عج) و خیام و همچنین دو مرکز نگهداری پسرانه شهید اندرزگو و یاسر در قالب این طرح از خدمات تخصصی رایگان دندانپزشکی بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان تهران با این توضیح که هفتاد نفر از فرزندان سازمان در دو روز آینده از این طرح استفاده می‌کنند، اذعان داشت: این خدمات به جامعه مخاطبین سازمان بهزیستی شامل ایتام، کودکان کار و خیابان، معلولین، سالمندان و معتادین بهبود یافته ارائه می شود که قبل از انجام هر کاری از پذیرش حس مسئولیت اجتماعی توسط گروه های جهادی و پزشکان داوطلب تشکر کرده و آرزو می کنم که در قالب این طرح، سلامت و شادابی افراد استفاده کننده بازگشته و شاهد جامعه‌ای هدفی پویا، سالم و با نشاط باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار