کسب تندیس ملی فداکاری توسط عضو جوان استان چهارمحال و بختیاری

بروجن(پانا)- عضو جوان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در یازدهمین «آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران» موفق به کسب تندیس فداکاری شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب تندیس ملی فداکاری توسط عضو جوان استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری؛ایرج کیانی بروجنی با اعلام این خبر گفت : مجتبی سرفراز عضو جوان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری و دبیر کانون دانشجویی هلال احمر پیام نور بروجن و دبیر مجمع جوانان استان، با حضور فعالانه در عرصه های پیشگیری از گسترش بیماری کووید-۱۹ و اشتغال زایی برای ۱۵نفر از زنان سرپرست خانوار و حضور در عملیات های امدادی و همچنین مشارکت در فعالیت های اجتماعی،فرهنگی دانشگاهی و کسب رتبه اول کانون های امداد و نجات و رتبه سوم مسئولیت های اجتماعی در سراسر کشور و حضور در طرح های جهادی و نیکوکاری موفق به کسب تندیس ملی یازدهمین جشنواره ملی فداکاری دانشجویان ایران شده است.

کیانی در ادامه گفت: برگزیدگان این جشنواره پس از بررسی مدارک بین ۵۰۰ نفر از شرکت کنندگان از تمامی نهادها و سازمان های کشور توسط داوران ملی جشنواره انتخاب و معرفی شده اند.

کیانی ضمن تبریک به کسب این موفقیت گفت : این موفقیت را به این عضو جوان و تمامی اعضای جمعیت هلال احمر به ویژه جوانان هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری تبریک می گوییم.

خبرنگار پانا؛سیدسینا بنی هاشمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار