تاکید معاون رئیس‌جمهوری بر آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ‌ ایثارگری

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت دانش‌آموزان باید در محتوا و الگوپذیری در امور ایثارگران و شهادت، از معلمان تاثیر پذیرند و از این جهت ارزیابی شوند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تاکید معاون رئیس‌جمهوری بر آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ‌ ایثارگری

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران که صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد اظهار کرد: با توجه به گستردگی آموزش و پرورش، احتمالا مجموع ایثارگران سایر دستگاه‌ها به تعداد ایثارگران آموزش و پرورش است.

وی افزود: جامعه ایثارگران غیر کارمند هم هستند بسیاری از خانواده‌ها علاقه دارند که فرزندانشان را در مدارس شاهد ثبت‌نام کنند.

قاضی‌زاده هاشمی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: خواهش می‌کنم مجموعه ایثارگران را به چشم یک فرصت نگاه کنید. آموزش و پرورش می‌تواند در این حوزه ظرفیت گسترده‌ای ایجاد کند.

معاون رئیس‌جمهوری ادامه داد: بهتر است مشاوران امور ایثارگر در جلساتی از پیشنهادات مطرح شده استفاده کنند تا ظرفیت گسترده‌تری ایجاد شود.

وی با بیان اینکه امور ایثارگران با آموزش و پرورش همکاری دارد افزود: بهتر است برنامه‌های تحولی جدی در حوزه جذب و پرورش نیروی انسانی صورت گیرد همچنین بر روی موضوعات نرم‌افزاری کار شود تا از این طریق کودکان و نوجوانان با فرهنگ مقدس ایثارگری آشنا شوند.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: دانش‌آموزان باید در محتوا و الگوپذیری از معلمان تاثیر پذیرند و از این جهت ارزیابی شوند.

معاون رئیس‌جمهوری بیان کرد: باید تلاش کنیم معلمان در موضوعاتی مانند رتبه‌بندی نیز متاثر از فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار