المپیک ناشنوایان برزیل؛ فرنگی‌کاران ایران حریفان خود را شناختند

تهران (پانا) - فرنگی‌کاران ایران در قرعه‌کشی بازی‌های المپیک ناشنوایان برزیل، حریفان خود را شناختند.

کد مطلب: ۱۲۷۸۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
المپیک ناشنوایان برزیل؛ فرنگی‌کاران ایران حریفان خود را شناختند

جلسه فنی تیم ملی کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک ناشنوایان برزیل با حضور سرپرستان، مربیان و نماینده ورزشکاران تیم‌های شرکت کننده برگزار شد و کشتی گیران ایران حریفان خود را شناختند.

براساس این قرعه در وزن ۵۵ کیلوگرم صادق ابوالوفایی دور نخست با کشتی گیری از ھند مبارزہ خواھد کرد و در وزن ۶۰ کیلوگرم مھدی بخشی ابتدا با کشتی گیر قزاقستان روبرو می‌شود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم علی کریمی پس از استراحت در دور نخست، مرحله دوم با کشتی گیر ونزوئلا کشتی می‌گیرد و در وزن ۷۷ کیلوگرم رضا اسماعیلی با کشتی گیر لیتوانی روبرو خواھد شد.

همچنین در وزن ۸۲ کیلوگرم شیرزاد مھکی در گروہ خود با کشتی گیران ھند و آمریکا کشتی می‌گیرد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ابوذر ربیع زادہ با کشتی گیر آمریکایی مسابقه می‌دهد و در وزن ۹۷ کیلوگرم اکبر صابری با کشتی گیر اوکراینی روبرو خواھد شد و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم محمد محبوبی پس از یک دور استراحت با برندہ کشتی گیران قزاق و اوکراین رقابت می‌کند.

مسابقات کشتی فرنگی سه شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی کشتی ناشنوایان بامداد امروز (۲۰ اردیبهشت) برای حضور در المپیک ناشنوایان، تهران را به مقصد برزیل ترک کردند.

آزادکاران ناشنوای کشورمان از ۲۳ اردیبهشت به مصاف حریفان خود می‌روند.

بازی‌های المپیک ناشنوایان از ۱۱ تا ۲۵ اردیبهشت به میزبانی شهر «کاشیاس دوسول» برزیل برگزار می‌شود و کاروان صدای ایران با شعار «موفقیت در سکوت» با ۱۴۰ نفر در رشته‌های فوتبال، والیبال ساحلی، جودو، کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، تیراندازی (مردان و زنان)، کاراته (مردان و زنان) و تکواندو (مردان و زنان) در این بازی‌ها شرکت دارد. ورزش ناشنوایان ایران در دوره گذشته این بازی‌ها رتبه هفتم را کسب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار