اعزام سه آزادکار طلایی ایران به تورنمنت رنکینگ‌‎دار قزاقستان

تهران (پانا) - تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از اعزام حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیر حسین زارع به مسابقات رنکینگ‌دار قزاقستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام سه آزادکار طلایی ایران به تورنمنت رنکینگ‌‎دار قزاقستان

مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام بولات تورلیخانوف قزاقستان به عنوان یکی از میادین رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی از روز ۱۲ تا ۱۵ خرداد در آلماتی برگزار می‌شود.

بر این اساس کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در نظر دارد سه آزادکار طلایی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ را در این تورنمنت بین المللی به میدان بفرستد.

در همین راستا اباذر اسلامی مربی تیم ملی کشتی آزاد با تأیید خبر اعزام حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیر حسین زارع به قزاقستان گفت: حضور در این تورنمنت باعث خواهد شد سه آزادکار طلایی تیم ملی ما پیش از حضور در رقابت‌های جهانی صربستان در یک میدان بین المللی محک بخورند تا جایگاه‌شان در رنکینگ اتحادیه جهانی حفظ شود. به ویژه آنکه رنکینگ کشتی‌گیران در تعیین قرعه‌های آنان در رقابت‌های جهانی بسیار مؤثر است.

گفته می‌شود به احتمال فراوان یونس امامی و رحمان عموزاد خلیلی هم به عنوان دو مدعی دیگر حضور در رقابت‌های جهانی صربستان از دیگر نفرات مورد نظر کادر فنی کشتی آزاد برای حضور در تورنمنت قزاقستان هستند.

این در حالی است که کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان هم پیش از این اعلام کرده بود برخی از مدال‌آوران المپیکی کشورمان را بعد از ماه‌ها دوری از میادین در تورنمنت قزاقستان محک خواهد زد که نام ۱۱ فرنگی‌کار در لیست اعزام قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار