تجلیل از معلمان سرآمد کرمانشاه

کرمانشاه(پانا) معلمان سرآمد و پیشکسوت استان کرمانشاه امروز یکشنبه در مراسمی به مناسبت هفته معلم با حضور «بهمن امیری مقدم» استاندار و مسئولان استانی در سرسرای شهید مفتح اردوگاه شهید باهنر آموزش و پرورش استان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۲۷۷۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان سرآمد کرمانشاه

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم با تبریک هفته معلم به پیشگاه همه آموزگاران، گفت: معلم در نظام جمهوری اسلامی از سطح کلان تا خرد دارای جایگاه بسیار رفیع و ارزشمند است و آن را در دیدگاه مقام معظم رهبری که معلمان را افسران پیشرفت کشور و پرچمداران جهاد تبیین می دانند، می‌توان به وضوح دید.

محمدی در ادامه نقشه راه دولت و وزارت آموزش و پرورش را حرکت بر مبنای سند تحول بنیادین دانست و هدف از این سیاست را تربیت تمام ساحتی دانش آموزان براساس حیات طیبه دانست.

وی افزود: در سند تحول بنیادین برای شأن و جایگاه معلمان نقش بسیار ارزشمندی لحاظ شده و در واقع معلمان محور اصلی این برنامه هستند و امیدوارم این نوع تربیت زمینه حضور امام زمان (عج) را فراهم کند.

محمدی در ادامه با آرزوی موفقیت برای معلم سرآمد کشوری استان کرمانشاه گفت: از میان ۱۷ معلم سرآمد استان، «زهرا جلیلیان» معلم فیزیک ناحیه یک کرمانشاه به عنوان سرآمد کشور برگزیده شده که روز سه شنبه توسط رییس جمهور تجلیل می شود و روز چهارشنبه هفته جاری با مقام معظم رهبری دیدار می کند که باعث افتخار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، با تقدیر و تجلیل از مقام شامخ معلم در دوران های مختلف از دفاع مقدس تا دوران سخت کرونا و حتی بعد از حضوری شدن دوباره مدارس که جهادوار در عرصه مهم تعلیم و تربیت فعالیت می کنند، ابراز کرد: بر این اساس معلمان ما نباید دغدغه ای جز تعلیم و تربیت داشته باشند.

وی تاکید کرد: به حمد خداوند متعال عزم راسخ دولت، مجلس و تمامی مسئولین بر این مهم قرار گرفته است که به زودی خبرهای خوشی برای جامعه فرهنگیان و معلمان خودم، کشور و استان به ارمغان خواهد آمد.

گفتنی است که طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه و جمع قابل توجهی از مسؤولین استان از ۱۷ معلم سرآمد کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار