سمپادی بودن برتری نیست

نیشابور (پانا) – مدیر مرکز سمپاد شهید بهشتی نیشابور در مراسم بزرگداشت روز ملی سمپاد که همزمان با هفته پاسداشت مقام معلم در دبیرستان شهید بهشتی شهرستان برگزار شد، گفت سمپادی بودن افتخار است، ولی برتری نیست.

کد مطلب: ۱۲۷۷۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
سمپادی بودن برتری نیست

مجتبی حیدری، مدیر مرکز سمپاد شهید بهشتی نیشابور در این مراسم، ضمن گرامیداشت مقام معلم و همچنین روز ملی سمپاد خطاب به دانش آموزان این دبیرستان گفت: سمپادی بودن افتخار است، ولی برتری نیست، بلکه این ادب، شخصیت، بزرگواری، تلاش و استعداد انسان است که باعث برتری او می شود.

وی در ادامه در رابطه با ویژگی های یک دانش آموز سمپادی اظهار کرد: تواضع در برابر دبیران، تلاش در جهت رسیدن به اهداف، قدردانی در مقابل زحمات والدین و مفید بودن برای خانواده، مدرسه و جامعه از ویژگی های بارز دانش آموزان سمپادی است. اگر دانش آموزی این ویژگی ها را نداشته باشد، حتی اگر در مدارس سمپاد تحصیل کند، دانش آموز سمپادی نیست. دانش آموزان باید قدردان این نعمت الهی باشند و در عین حال دچار غرور هم نشوند.

مدیر مرکز سمپاد شهید بهشتی شهرستان نیشابور در پایان، ضمن تشکر از زحمات همه دبیران، ابراز امیدواری کرد دانش آموزان بتوانند فرهنگ قدردانی و احترام به معلم را در وجودشان نهادینه کنند.

لازم به ذکر است در پایان مراسم، از دانش آموزان شایسته دبیرستان شهید بهشتی توسط مسئولین و دبیران تقدیر بعمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: محمد سیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار