پیام مدیركل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت روز سمپاد

خبرگزاری پانا: مدیركل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت روز سمپاد پیامی صادر كرد.

کد مطلب: ۸۱۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این پیام آمده است: امام علی (ع) فرموده اند: العلم وراثه كریمه ، والآداب حلل مجدده والفكر مرآه صافیه. همچنین مقام معظم رهبری فرموده اند: شما (جوانان نخبه ) ستارگان درخشانی هستید كه آسمان آینده كشور را نور باران كرده اید ."


دانش آموز و دانش ورز عزیز سمپادی: با سلام و تحیت
خداوند سبحان را شاكریم كه نهال دیروز سمپاد كه بیش از بیست سال از جوانه زدن آن می گذرد ، امروز درخت برومندی شده است كه ثمراتش در سراسر این مملكت در عرصه های علمی ،تكنولوژی ، فرهنگی و.... مرهون تلاش و كوشش شما دانش آموزان ساعی و مستعد است .
عزیزان فرزانه ، حركت و تلاش برای رشد تعالی و شكوفایی استعدادها و فتح قله ها ی افتخار انگیز موفقیت ها در سایه باور كردن تفكر توحیدی امكان پذیر خواهد بود و اگر شما بر این باور باشید ، بی شك عظمت و مجد گذشته سرزمینتان ایران اسلامی تكرار خواهد شد.

با تبریك روز سمپاد صمیمانه از اهتمام مجدانه و تلاش مخلصانه همه فرهنگیان فرهیخته مدارس سمپاد و بویژه از شما دانش آموزان عزیز در عرصه های علمی و دینی تقدیر و تشكر نموده و امیدوارم ملت عزیز از جوهره وجود شما همواره بهره مند باشد و روزهای شكوفایی علمی ایران اسلامی ،مسیر رهروان این عرصه را روشنتر و شاداب تر سازد.

وآخردعوانا ان الحمدلله رب العالمین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار