در گفت‌وگو با پانا:

بهزاد داداش‌زاده‌: پرسپولیس وارد حاشیه نشود، قهرمان می‌شود

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم نباید وارد حواشی کم‌شدن امتیازی شود که به استقلال داده شده است چرا که تمرکز بچه‌ها را به هم می‌ریزد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بهزاد داداش‌زاده‌: پرسپولیس وارد حاشیه نشود، قهرمان می‌شود

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به برتری پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: «بازی خیلی سنگینی بود و پیش‌بینی می‌شد روز سختی داشته باشیم. چون پیکان این فصل واقعا عملکرد بی‌نظیری داشته است و با وجود اینکه تیمی جوان و با بازیکنان گمنام است، توانسته فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد. آن‌ها تیم شایسته‌ای هستند و بدون شک هر تیمی نمی‌تواند مقابل آن‌ها به راحتی برنده شود. اما پرسپولیس با توجه به مقطع حساس لیگ نیاز به کسب 3 امتیاز داشت تا خودش را در کورس نگه دارد. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و تحت هر شرایطی می‌رود تا برنده شود. پیکان تیم ریشه‌داری است و کار واقعا سخت بود. خدا را شکر توانستیم هرطور شده این 3 امتیاز را بگیریم. تیم ما درست است خیلی زود ده نفره شد، اما وقتی تیمی با یک بازیکن کمتر آن هم مقابل تیمی مثل پیکان نظمش را از دست نمی‌دهد و گلی نمی‌خورد و برنده می‌شود، یعنی اینکه قدرت بالایی دارد. به هرحال اخراج‌شدن و این اتفاقات ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. شرایط بازی است و قابل پیش‌بینی نیست.»

وی افزود: «مهم این بود که پرسپولیس نیاز به برد داشت و توانست پیروز شود. فراموش نکنید که پرسپولیس در هر شرایطی یار دوازدهمی پشت سرش دارد که حمایت می‌کنند. به نظرم مقطع خیلی خوبی تماشاگران به ورزشگاه آمدند. حساس‌ترین زمان ممکن است و به‌خصوص در بازی‌های خانگی با حمایت هواداران می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. این به نفع ماست و باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم. وقتی بازیکنی چنین تکل بی‌محابایی را می‌زند، نشان می‌دهد که مشکلات عدیده و زیادی که پرسپولیس دارد، روی بازیکنان و آرامش تیم هم تاثیر داشته و یک لحظه بازیکن کنترلش را از دست می‌دهد. حواشی روی تک تک بچه‌ها متاسفانه تاثیر گذاشته و باید تیم از لحاظ روحی روانی برای این چند بازی آماده شود. امیدوارم در بازی‌های آینده که هرچقدر جلوتر برویم، حساس‌تر هم می‌شود، این اتفاقات برای تیم ما نیفتد و بتوانیم با آرامش بیشتری بازی کنیم. بازی‌های آینده خیلی مهم است و باید گام به گام پیش برویم.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «ما وقتی قهرمانی می‌خواهیم باید با کمترین نوسان و اشتباه پیش برویم. در لیگ نمی‌شود همه بازی‌ها را برد اما واقعا اگر از ابتدا ببینید ما امتیازهای خیلی زیادی را راحت از دست دادیم. نباید به آلومینیوم می‌باختیم. نباید به نفت آبادان می‌باختیم. با خیلی از تیم‌ها نباید مساوی می‌کردیم. اشتباهات فردی زیادی داشتیم و امتیازهای زیادی را از این طریق از دست دادیم که اگر اتفاق نمی‌افتاد، الان با اختلاف صدرنشین بودیم. حالا این اتفاقات گذشته و باید به فکر 5 بازی آینده باشیم. ما دیگر حتی یک امتیاز هم نباید از دست بدهیم. مقابل ذوب‌آهن بازی خیلی سختی داریم. باید هرطور شده این بازی را ببریم. ما اگر بتوانیم دو بازی آینده خودمان را ببریم، شک ندارم فولاد با توجه به قدرتی که از خودش نشان داده، ترمز استقلال را می‌کشد و می‌توانیم صدر را بگیریم. هر طور شده باید سپاهان را ببریم. شک نداشته باشید که باز هم استقلال امتیاز از دست خواهد داد به شرط اینکه ما امتیازی ندهیم.»

بهزاد داداش‌زاده گفت: «پرسپولیس خودش باشد، همه بازی‌ها را می‌برد. هیچ بازی آسانی نداریم و باید بچه‌ها بیش از توان و ظرفیت خودشان را در زمین بگذارند و هیچ حریفی را دست کم نگیرند. خیلی از تیم‌ها چون نه خطر سقوط تهدیدشان می‌کند و نه شانسی برای کسب سهمیه یا قهرمانی دارند، خیلی راحت و بدون استرس بازی می‌‌کنند. پرسپولیس همیشه خودش باشد، می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. ما نباید کاری به تیم‌های دیگر داشته باشیم. کادر فنی و بازیکنان باید حواسشان به چند بازی پایانی باشد. وارد جنگ روانی رقبا نشوند. متاسفانه از اول فصل خیلی حاشیه داشتیم و نتوانستیم آن طور که باید روی فوتبال تمرکز کنیم.»

وی در خصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها برای پس گرفته شدن 2 امتیاز مربوط به اتفاقات باشگاه گل گهر، تاکید کرد: «درست است این رای روی تیم قهرمان تاثیر دارد اما ما نباید وارد این بازی‌ها شویم. باید تمرکز خود را در این 5 بازی حفظ کنیم و بازی به بازی پیش برویم. ما نمی‌دانیم در آن پرونده چه اتفاقاتی افتاده و قرار است نهایتا چه اتفاقی بیافتد. ما اگر بازی‌های خودمان را می‌بردیم و خیلی از اشتباهات فردی و تیمی را مرتکب نمی‌شدیم، کار به اینجا نمی‌کشید. ما باید آلومینیوم را می‌بردیم. نباید به فکر برگشتن آن رای و کسر 2 امتیاز استقلال باشیم. همان‌طور که ما پیگیر این هستیم تا آن رای برگردد، خیلی‌ها هم یقین بدانید پیگیر هستند تا آن رای برنگردد و امتیازها سرجایش بماند. باید با آرامش و بی سر وصدا دنبال آن را بگیریم. تیم ما باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و کار خودمان را بکنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار