وزیر آموزش و پرورش در دیدار با استاندار کردستان مطرح کرد

تعیین‌تکلیف ۶۰ هزار نیروی انسانی آموزش و پرورش فاقد کد کارمندی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان کردستان و در دیدار با استاندار گفت ۶۰ هزار نیروی انسانی آموزش و پرورش، فاقد کد کارمندی هستند و عموما خرید خدمتی و یا قراردادی هستند که تعیین‌تکلیف آنان در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تعیین‌تکلیف ۶۰ هزار نیروی انسانی آموزش و پرورش فاقد کد کارمندی

یوسف نوری در سفر به استان کردستان و در دیدار با استاندار کردستان به اقدامات اثرگذار دولت سیزدهم برای توسعه و اجرای عدالت آموزشی اشاره کرد و گفت: برای تسریع در اجرای پروژه‌های آموزشی امسال اعتبارات مورد نیاز در این حوزه را تا دو برابر سال گذشته افزایش داده‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت تقویت نیروی انسانی و ارتقا منزلت و معیشت معلمان است، گفت: کارهای بسیار بزرگی در دولت سیزدهم انجام شده و یا در دست اقدام است، اما آنگونه که شایسته است اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص انجام نشده است.

نوری با اشاره به اینکه همکاری و هماهنگی مناسبی میان دولت و مجلس برای حل مشکلات فرهنگیان در جریان است، اظهار کرد: ۶۰ هزار نیروی انسانی آموزش و پرورش، فاقد کد کارمندی هستند و عموما خرید خدمتی و یا قراردادی هستند که تعیین تکلیف آنان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای قانون رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: اجرای این طرح یکی از گام‌های اساسی و مهم دولت سیزدهم در راستای کمک به معلمان است و علیرغم همه محدودیت ها، این طرح را به صورت کامل اجرا می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تسهیل در نقل و انتقالات معلمان را از دیگر اقدامات در راستای رفاه معلمان و تحکیم خانواده نام برد و اضافه کرد: نقل و انتقالات باید طوری انجام شود که شهرهای کوچک از معلمان و نیروی توانمند خالی نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار