شهردار تبریز:

معلمان، پیامبران معاصر هستند

تبریز(پانا) - شهردار تبریز ضمن اشاره به مقام و اهمیت جایگاه معلم، معلمان را پیامبران معاصر دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۵۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، پیامبران معاصر هستند

یعقوب هوشیار در جشن بزرگ عید فطر و روز شوراها، معلم و کارگر که در محل همایش های بین المللی تبریز برگزار شد، گفت: توفیقی نسیب ما شد تا در این روز عزیز در کنار هم باشیم و در پیش هم شاد باشیم، خوشبختانه همکاران ما موفق شدند تا با فشار کاری بالا شهر را برای ایام عید آماده کنند که جای تقدیر دارد.

وی ضمن تاکید بر مقام معلم و روز معلم اظهار داشت: همه ما دست پرورده معلمان عزیز هستیم. همانطور که گفته اند، معلمی شغل انبیاست و این معلمان هستند که جامعه را به سمت صفات فطری، استعداد ها و خود باوری هدایت می کنند. پس معلمان، در واقع پیامبران معاصر هستند که تأثیر بسزایی در رشد جامعه دارند و ما باید دست بوس و قدردان این عزیزان باشیم.

وی همچنین ضمن گرامیداشت روز کارگر اظهار داشت: امروز روز دیگری هم هست، روز زحمت کشانی که اقتصاد جامعه و عظمت جامعه هستند و لذا قطعا در شریف ترین جایگاه جامعه قرار دارند که معمولاً زحمات این عزیزان خیلی دیده نمی شود اما تمام زیبایی هایی که ما در شهر می بینم حاصل تلاش این عزیزان است.

هوشیار در پایان گفت: من از تمامی این عزیزان زحمت کش که همکار من نیز هستند، قدردانی می کنم و امیدوارم تا با همکاری همه مسئولان ، انشالله دست به دست هم داده و مشکلات این عزیزان را برطرف کنیم. همچنین این مراسم با عید سعید فطر نیز همزمان است از خداوند خواستارم تمام طاعات و عبادات شما را قبول درگاه خود کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار