استاندار قزوین در آیین تجلیل از معلمان نمونه:

شهید رجایی مظهر افتخار برای معلمان قزوینی است

قزوین (پانا) - استاندار قزوین در آیین تجلیل از معلمان نمونه گفت شهید‌رجایی مظهر افتخار برای معلمان قزوینی است و قزوینی‌ها اسوه بزرگی به نام شهیدرجایی را دارند و همه باید سعی کنند مانند او رفتار کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
شهید رجایی مظهر افتخار برای معلمان قزوینی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین؛ محمدمهدی اعلایی در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین اظهار کرد: در استانی زندگی می کنیم که معلمان‌ آن، شهیدان رجایی را پرورش و تربیت کرده اند و همین موضوع مسئولیت معلمان را سنگین تر می کند.

استاندار قزوین گفت: شهید رجایی مظهر افتخار برای معلمان قزوینی است و قزوینی‌ها اسوه بزرگی به نام شهید رجایی را دارند و همه باید سعی کنیم مانند او رفتار کنیم.

وی با بیان اینکه شهید‌رجایی یکی از چهره‌های شاخص و ماندگار انقلاب اسلامی از استان قزوین است و این افتخار بزرگی برای استان به حساب می‌آید، افزود: شهید رجایی مظهر افتخار برای معلمان قزوینی است و قزوینی ها اسوه بزرگی به نام شهید رجایی را دارند و باید همه سعی کنیم مانند او رفتار کنیم.

استاندار قزوین گفت: داشته‌ها و دارایی‌های فعلی کشور و همینطور کاستی‌ها و نقایص این مرز و بوم حاصل تلاش، کوشش و احیانا کوتاهی نظام آموزشی کشور است و برای برطرف کردن مشکلات و تقویت دارایی‌ها باید نگاه ویژه ای به آموزش و پروش داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: آموزش و پرورش در موضوعات مختلف نباید نگاه منفعلانه داشته باشد و این موضوع مسئولیت انسانی و تعهد مدارانه فرهنگیان است و آنها باید پیشران تعالی و پیشرفت در جامعه باشند.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش امانت‌دار آینده کشور و مدیریت‌کننده شرایط فعلی و آینده کشور است و باید در این زمینه با جامع‌نگری به امور بپردازد.

اعلایی گفت: تمرکز صرف بر روی تحصیل دانش‌آموزان و غفلت از موضوعات دیگر مشکلاتی در روند تربیت فرزندان کشور ایجاد کرده است و باید بر موضوعات پرورشی مانند مسئولیت‌پذیری، کارآفرینی، ریسک‌پذیری، اخلاق و غیره تمرکز ویژه‌ای کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: اینکه مدیران آموزش و پروش در سطح استان و کشور گرفتار موضوعات روزمره هستند نمی‌تواند منجر به انجام ماموریت اصلی آموزش و پرورش شود و نیاز به تجدید نگاه و آرمان در این مسیر هستیم.

وی اظهار کرد: ویژگی بارز فرهنگیان در کشور ایثارگری بوده است و این روحیه باید تقویت و جامعه فرهنگی به احیای روحیه ایثارگری جامعه خود بپردازند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: تقید فرد اول اجرایی کشور به اخلاق برای همگان به اثبات رسیده است و در چنین فضایی نیاز است اخلاق در آموزش و پرورش و در بین دانش آموزان رواج بیشتری داشته باشد و نظام آموزش و پرورش باید در این زمینه پیشران باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار