پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به مناسبت هفته معلم

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به مناسبت هفته معلم پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به مناسبت هفته معلم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، سید‌امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت هفته معلم پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذی خَلَقَ
خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ
اقْرَأْ وَ رَبُّکَ الْأَکْرَمُ- الَّذی عَلَّم بِالْقَلَمِ

حمد و سپاس خالق یکتا را که بشریت را به علم و دانش بر خلایق برتری بخشید و هدایت‌گرانی ازمیان آن‌ها برگزید تا با تعلیم و تربیت، روح آدمی را تعالی بخشد و روح بلندی را در وجود انسان با شعله‌های عشق که امانت اوست دمید و در دل اشرف مخلوقات که شایسته این امانت بود، برافروزاند.

تعلیم و تعلم یکی از بارزترین شئونات الهی است که خالق هستی، این موهبت را به پیام آوران و اولیای محبوب خویش ارزانی بخشید تا بتواند سلوک هدایت را برای بشر پدیدار نماید و این چنین شد که سنت حسنة آفرینش، تعلیم تربیت شد.

سالروز شهادت معلم عشق و دین و دانش، استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم را که امسال متقارن شده است با عید بندگی، عید سعید فطر را به همه معلمان عزیز تبریک عرض نموده و از زحمات بی‌شائبه شما دلسوزان در حوزه تعلیم و تربیت سپاسگزاری می کنم.

از درگاه ایزد منان برای شما سروران عزیز، توفیق خدمت بیشتر به فرزندان ایران زمین وآرمان‌های متعالی نظام مقدس تعلیم و تربیت کشور را آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار