در پاسداشت مقام معلم صورت گرفت

استاندار کرمان برای تمام معلمان استان لوح تقدیر صادر کرد

کرمان(پانا) - به‌مناسبت تکریم مقام و روز معلم، لوح تقدیری به امضای علی زینی‌وند استاندار کرمان به تمام معلمان شاغل در مدارس استان اهدا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کرمان برای تمام معلمان استان لوح تقدیر صادر کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، عباس تقی‌زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با اعلام این مطلب افزود: این لوح به صورت الکترونیکی صادر و در سامانه تقدیر معلمان در پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برای همه فرهنگیان شاغل استان ثبت می‌شود.

وی عنوان کرد: صدور لوح تقدیر برای معلمان استان کرمان در شورای آموزش و پرورش استان مصوب شده و با تعیین ساز و کار آن به تدریج در سامانه تقدیر معلمان بارگذاری خواهد شد.

تقی‌زاده بیان کرد: معلمان در دو سال اخیر در قالب آموزش‌های غیرحضوری در شرایط سخت بیماری کرونا مانع از تعطیلی آموزش شدند و همواره در کنار دانش‌آموزان و خانواده‌ها بودند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: اعطای این لوح تقدیر قدرشناسی کوچکی در برابر کارهای بزرگ و مجاهدت های علمی و فرهنگی معلمان استان کرمان در مناطق مختلف است.

شایان ذکر است، علی زینی‌وند استاندار کرمان و رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان، معلمی از دوره پیش‌دبستانی تا دانشگاه را در سابقه اجرایی خود دارد.

همچنین روابط عمومی استانداری کرمان با ارسال بخشنامه‌ای به تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از آنها خواسته است تا براساس تاکید استاندار کرمان در هفته بزرگداشت مقام معلم به صورت ویژه از فرهنگیان تقدیر کنند.

حضور مدیران در مدارسی که یکی از مقاطع تحصیلی خود را در آن مدارس گذرانده‌اند، ارائه خدمات در دستگاه‌های مختلف با اولویت فرهنگیان، قدرشناسی مدیران از معلمان دوران تحصیل خود، فضاسازی شهرهای استان توسط شهرداری‌ها به مناسبت هفته معلم از برنامه‌های ارسالی به دستگاه‌های اجرایی و شهرداری ها است.

حضور در منزل خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگی و معلمان جانباخته در اثر ابتلا به کروناویروس از دیگر برنامه‌های ارسالی به دستگاه‌ها برای گرامیداشت مقام و منزلت معلم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار