رمزگشایی از 5 فقره سرقت منزل با گشت‌زنی پلیس

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل و کشف 5 فقره خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رمزگشایی از 5 فقره سرقت منزل با گشت‌زنی پلیس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی افزایش سرقت‌های منازل در محله خاور شهر تیمی از ماموران کلانتری این محله رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را بر عهده گرفت.

وی عنوان کرد: تیمی از ماموران عملیات کلانتری خاور شهر با رصدهای میدانی و تلاش بی وقفه موفق شدند سرنخ‌های متعددی را کشف که با جمع‌بندی یافته‌های پلیسی مشخص شد تمامی سرقتها توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 206 سفید با پلاک مخدوش به وقوع پیوسته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه مشخصات بدست آمده از سارقان، پیک جرائم و نقاط جرم خیز تحت پوشش انتظامی قرار گرفت، افزود: بعدظهر روز گذشته تیم عملیات کلانتری خودروی مذکور را با 2 سرنشین جوان مشاهده که به محض روئیت ماموران از محل متواری و در تعقیب و گریز ضربتی و با اقتدار، ماموران خودرو را متوقف و هر 2متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در تحقیقات انجام شده، متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری بودند، ضمن اقرار به بزه انتسابی به چندین فقره سرقت منزل در محله خاور شهر معترف که با جانمایی سارقان 5 مال‌باخته شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: پس از اخذ شکایت پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار