معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش پاکدشت:

پژوهش در پارک‌‌های علمی‌ فناوری در راستای رفع نیازهای صنایع انجام می‌شود

پاکدشت (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش پاکدشت گفت در پارک‌های علمی فناوری، پژوهش نمی‌کنند که به یک فرمول خاص دست یابند، بلکه پژوهش می‌کنند تا مشکل خاص یک صنعت به خصوص را حل کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش در پارک‌‌های علمی‌ فناوری در راستای رفع نیازهای صنایع انجام می‌شود

حسین جیبا، معاون آموزش متوسطه، در جمع دانش‌آموزان و معلمان در پژوهش‌سرای دخترانه خوارزمی گفت: پژوهش در این پارک‌ها، در راستای رفع نیازهای صنایع، مشخص می‌شود. یعنی در این پارک‌ها، پژوهش نمی‌کنند که مثلاً به فرمول‌های خاص فیزیک، شیمی یا ریاضیات دست یابند، بلکه پژوهش می‌شود تا مشکل خاص یک صنعت به خصوص را حل کنند و فعالیت‌های درون این پارک‌ها، با هم رابطه تنگاتنگ دارند و در صورت لزوم می‌توانند به یکدیگر خوراک علمی و پژوهشی بدهند.

سپس فاطمه تقوایی، مدیر پژوهش‌سرای دخترانه خوارزمی، با همراهی بتول حسینی، کارشناس فیزیک این پژوهش‌سرا و دیگر همکاران خود، جذابیت‌های علم فیزیک را در قالب اسباب‌بازی برای دانش‌آموزان به نمایش گذاشتند تا دانش‌آموزان با این اسباب‌بازی‌ها از نزدیک آشنا شوند.

لازم به ذکر است، پارک علم فیزیک در طول سال تحصیلی، در محل پژوهش‌سرای دخترانه خوارزمی این شهرستان دایر است و همه دانش‌آموزان در تمامی مقاطع، می‌توانند برای بهره‌مندی از این امکانات و شرکت در اردوی علمی-تفریحی، در این محل حضور پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار