آزادی قدس تحکیم دهنده وحدت مسلمانان و مستضفعان است

بوشهر(پانا)- نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت روز جهانی قدس از آرمان‌های مشترک همه مسلمانان  است . در جهان اسلام ، روز قدس روز تجدید حیات اسلامی، همبستگی ، فریاد وحدت بخش و عامل وحدت بین مسلمانان است .

کد مطلب: ۱۲۷۴۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آزادی قدس تحکیم دهنده وحدت مسلمانان  و مستضفعان است

حجت الاسلام سید محمد رضا میرتاج الدینی در مراسم روز جهانی قدس در بوشهر گفت: روز جهانی قدس از آرمان ‌های مشترک همه مسلمانان است. در جهان اسلام ، روز قدس روز تجدید حیات اسلامی، همبستگی ، فریاد وحدت بخش و عامل وحدت بین مسلمانان است .

میرتاج الدینی افزود: روز جهانی قدس میراث بزرگ رهبر کبیر انقلاب است و پایان همه این راهپیمایی‌ها به مسجد الاقص، آزادی قدس شریف و اقامه نماز به امامت رهبر معظم انقلاب ختم خواهد شد.

وی بیان کرد: امروز شاهد حضور بی نظیر مردان و زنان انقلابی روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس برای دفاع از آرمان بین المللی انقلاب یعنی آزادی قدس هستیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ایران تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی با آن نگاه خدایی و تیز بین خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را بعنوان روز جهانی قدس معرفی کردند برای راهپیمایی در همه عالم یعنی همه ملتها با هم افزایی و روحیه جهادی آزادی قدس را یادآور و تکرار کنند.

میر تاجدینی گفت: مبانی تکلیفی حمایت از فلسطین و راهپیمایی قدس مبارزه با ظلم و استکبار و حمایت از مظلوم بعنوان یک تکلیف قرآنی است.

میرتاج الدینی تصریح کرد: رژیم کودک کش اسرائیل پدیده نامشروعی است که ۷۰ سال پیش به دست استعمارگران ایجاد و امروز اقدام به ظلم و ستم و جنایت برعلیه مسلمانان میکند و مورد حمایت استکبار جهانی است.

میرتاجدینی گفت: استعمارگران برای تفرقه مسلمانان با ایجاد اختلافات و نزاع های قومی و قبلیه ای دهها کشور اسلامی را پراکنده و تجزیه کردند این درحالی است که اروپا را متحد و برای خود اتحادیه اروپا تشکیل دادند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امید می‌رود با انقلاب اسلامی و وحدتی که امام راحل و رهبر معظم انقلاب منادی آن هستند دوباره وحدت میان کشورهای اسلامی محقق شود.

میرتاج الدینی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ایران با هدف استکبار و استعمار ستیزی به وجود آمد به همین دلیل است که نمی توانیم انقلابی باشیم اما در مقابل اسرائیل سکوت اختیار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار