ثبت سفارش کتاب‌های درسی از 28 اردیبهشت

تهران (پانا) - ثبت سفارش کتاب‌های درسی از تاریخ 28 اردیبهشت 1401 از طریق نشانی https://irtextbook.ir آغاز شده و طبق جدول زمانی مربوطه درحال انجام است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت سفارش کتاب‌های درسی از 28 اردیبهشت

دومین جلسه کارگروه ستادی برنامه‌ریزی سفارش و توزیع کتاب‌های درسی با حضور نمایندگان حوزه‌‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش صبح امروز برگزار شد. در این جلسه که به ریاست محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار شد؛ وی ضمن تأکید بر اهمیت اطلاعات ثبتی و گزارش های آماری، مشخصات اعتبار سنجی شده دانش آموزی در سامانه‌های وزارت آموزش و پرورش را معیار چاپ سپاری و توزیع کتاب درسی دانست و با اشاره به اهمیت درستی آمار اعلام کرد: هرگونه اطلاعات نادرست و تناقض آماری چالش هایی را در فرآیند توزیع ایجاد می‌‌کند لذا معاونت‌ها و ادارات مرتبط باید در فرآیند ثبت اطلاعات به مرحله‌ اعتبار سنجی داده‌ها در به روز رسانی این آمار توجه داشته و نهایت دقت را به خرج دهند.

این نشست با دو دستور جلسه؛ " بررسی و ارایه آمار دانش آموزان سال تحصیلی 1402 - 1401 به تفکیک دوره، رشته، شاخه، پایه، جنسیت، وضعیت جسمانی توسط دفاتر آموزشی مربوطه" و "بررسی تاثیر و نقش عملکرد معاونت ها، سازمان ها، مراکز، دفاتر، ادارات کل، مناطق و مدارس در افزایش رضایت‌مندی خانواده‌ها و دانش آموزان بر اساس عوامل موثر بر توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی 1402-1401 " برگزار شد.

هر یک از نمایندگان حوزه‌‌های ستادی وزارت آموزش و پرورش، مسائل و اقدامات انجام شده در خصوص عوامل موثر بر توزیع کتاب‌های درسی مربوط به حوزه فعالیت خود را ارائه کردند.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی از تاریخ 28 اردیبهشت 1401 از طریق نشانی https://irtextbook.ir آغاز شده و طبق جدول زمانی مربوطه درحال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار