عطر حضور شهید گمنام در آموزش و پرورش پاکدشت طنین‌انداز شد

پاکدشت (پانا) - در مراسم عزاداری و تشییع پیکر شهید گمنام که در آموزش و پرورش پاکدشت برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش این منطقه گفت آرامش و امنیت کنونی کشور ایران، مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های این عزیزان است که زنده نگه‌داشتن یاد آن‌ها و احترام به خانواده‌های شهدا، از واجبات است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
عطر حضور شهید گمنام در آموزش و پرورش پاکدشت طنین‌انداز شد

در این مراسم معنوی که با حضور مدیر، معاونین و کارکنان اداره آموزش و پرورش پاکدشت برگزار شد، سید‌اصغر میرقاسمی مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، به بیان زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان پرداخت و گفت: آرامش و امنیت کنونی کشور ایران، مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های این عزیزان است و همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم.

میرقاسمی با اشاره‌ به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که فرمود «شهدا، چشم و چراغ این مملکت هستند» افزود: ما نیز برای بهره‌مند شدن از انوار شهدا، باید نام آن‌ها را زنده داریم، رهروی راهشان باشیم و شهرهایمان را با حضورشان مزین و پر برکت کنیم.

مدیر اداره آموزش و پرورش پاکدشت اضافه کرد: همچنان که احترام به شهدا و احترام به عقیده آن‌ها از واجبات است، محترم شمردن خانواده‌ آن‌ها، مخصوصا پدران و مادران شهدا نیز واجب است.

وی همچنین مبارزه با نفاق و دورویی را از صفات مولی‌الموحدین، حضرت علی(ع) برشمرد و ادامه داد: با یک‌رنگی و کار صادقانه می‌توانیم در مسیر درست، قدم برداریم و ادعای انسانیت کنیم.

در ادامه این مراسم، مداحی و مرثیه‌سرایی امیرالمومنین(ع)، توسط هادی علی‌عسکری، مداح اهل‌بیت اجرا شد و با ذکر صلوات و بدرقه حاضرین، پیکر مطهر این شهید والا مقام گمنام، بدرقه و راهی معراج شهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار