رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری قم معرفی شد

قم(پانا)- حسن نادری به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم معرفی و از خدمات محمود نوربخش قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری قم معرفی شد

طی مراسمی حسن نادری به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم معرفی و از خدمات محمود نوربخش قدردانی شد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در این مراسم که پیش از ظهر امروز در سالن کرامت استانداری برگزار شد، جذب حداکثری اعتبارات سفر رییس جمهوری به قم را تکلیف مهم دستگاه‌ها دانست و گفت: تاکنون بخش قابل توجهی از منابع و اعتبارات مصوب این سفر جذب شده است.

شاهچراغی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در تفویض اختیارات به استان‌ها اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان طلایه‌دار این مساله برخلاف گذشته نسبت به اصل تمرکززدایی از مرکز اصرار دارد.

استاندار قم با اشاره به وظایف و ماموریت‌های این سازمان در استان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی علاوه بر رسالت برنامه ریزی و توسعه استان، دارای جنبه نظارتی نیز است و لازم است تا دستگاه‌های اجرایی نسبت به اعتباراتی که از این سازمان دریافت می‌کنند، پاسخگو باشند.

وی با قدردانی از پیگیری‌های صورت گرفته برای جذب تجهیزات و منابع مالی مورد نیاز استان در دوره گذشته تصریح کرد: در دوره جدید، این تلاش‌ها باید مضاعف باشد.

شاهچراغی با بیان این که رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم سوابق اجرایی در قم و چند استان را در کارنامه کاری خود دارد افزود: امیدواریم با استفاده از تجارب و ظرفیت‌های جدید ایجاد شده، شاهد تحولی در این مجموعه کلیدی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار