در پیامی به فرمانده کل ارتش؛

رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز ارتش را تبریک گفت

تهران (پانا) - سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به فرمانده کل ارتش روز ارتش را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۷۱۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز ارتش را تبریک گفت

متن این پیام به شرح زیر است:

«به فضل پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی ایران همان طوری که امام بزرگوار می‌خواستند و آرزو می‌کردند و بارها بر زبان آورده بودند، یک ارتش مردمی و خدایی است.

فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)

سرلشکر ستاد برادر سید عبدالرحیم موسوی

سلام علیکم

سلام و تحیت خداوند تبارک و تعالی به حماسه آفرینان، دلاورمردان و رزمندگان قدرتمند ارتش غیور جمهوری اسلامی ایران، این سروهای سرافراز وادی عشق که بیعت خود با حضرت امام(ره) و مقام عظمای ولایت را با تعهد، وفاداری، غیرت، لیاقت و دفاع از اسلام عزیز و قرآن کریم با رزم مردانه و ایثار‌جانانه در تمام میادین به اثبات رسانیده و موجبات سرافرازی امت اسلام و کشور عزیزمان، ایران را فراهم نموده‌اند.

آنچه که امروز بدان می‌بالیم و موجبات صلابت، پایداری و عزت ایران مقتدر اسلامی است که مولود ایستادگی و ایثارگری‌های فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم در نیروهای مسلح خصوصا ارتش قهرمان است.

اینجانب ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه ضیافت الهی ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی را به جنابعالی و خادمان حقیقی امنیت و استمرار سربلندی ایران اسلامی و جمیع فرماندهان ولایتمدار ارتش تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون شما را در استمرار دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس امام راحل(ره) تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواهانم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار