بازگشایی مدارس با عضویابی هدفمند انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

تهران (پانا) - هرساله اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برای تشکیل انجمن اسلامی مدارس قبل از پایان سال تحصیلی شروع به شناسایی و تثبیت مسئولین و تیم انجمن اسلامی مدارس از میان دانش‌آموزان ممتاز و شاخص مدارسی می‌کند تا بتوانند در فصل تابستان با برگزاری دوره‌های آموزشی و معرفتی، انجمن اسلامی فعال و پویایی را برای سال تحصیلی جدید در مدارس داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۷۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس با عضویابی هدفمند انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

این عضویابی که در مقاطع متوسطه اول و دوم صورت می‌پذیرد روند شناسایی دانش آموزان علاوه بر معرفی از سوی تیم حال حاضر انجمن اسلامی مدارس و مصاحبه‌، فعالیت‌ها و بازی‌های گروهی و کار تشکیلاتی می‌باشد تا بتوان برترین‌ها را انتخاب کرد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی برای والدین در زمان برگزاری روند شناسایی دانش آموزان از دیگر برنامه‌های برگزار شده در زمان عضویابی هدفمند می‌باشد تا طی آن والدین ضمن آشنایی با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان لزوم کار تشکیلاتی و حضور در آن برای آنان تشریح شود.

امسال با توجه به بازگشایی مدارس بعد از همه‌گیری ویروس کرونا این طرح به سه روش انجام می شود که در روش نخست دانش آموزان توسط اعضای انجمن اسلامی فعلی ، مدیران و معاونین پرورشی مدارس معرفی می شوند و در روش دوم به صورت فراگیر و از بین دانش آموزان علاقمند به صورت تکمیل فرم الکترونیکی ثبت نام انجام می شود، همچنین روش سوم به صورت معرفی توسط مجموعه ها و نهادهای فعال فرهنگی سطح شهر صورت می گیرد.

دانش آموزان پس از بررسی های اولیه و پس از کسب امتیازات لازم و حضور موفق در دوره طلایه داران فردا به عنوان مسئول یا اعضای هیات مرکزی انجمن اسلامی دبیرستان خود در سال تحصیلی آینده معرفی و بکارگیری خواهند شد.

امید است امسال با توجه به شروع بازگشایی مدارس، شبکه مربیان اتحادیه در سراسر کشور با حضور در مدارس و دیدار حضوری دانش آموزان بتوانند رشد کمی و کیفی در فعال سازی انجمن های اسلامی را تحقق یابند.

علاقه‌مندان به شرکت در طرح عضویابی هدفمند سال 1401 اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان می توانند به آدرس https://b2n.ir/anjomaneeslami مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار