بیانیه دختران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

یاسوج (پانا) - دختران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد، در دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه، ضمن تسلیت این ایام بیانیه‌ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۴۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دختران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

متن این بیانیه بدین شرح است؛

«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ» ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است.

قلب های ما ملامال از حزن، آکنده از درد، محال است، غم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را فراموش کند. غم و اندوهِ فراقاشان، هنوز تازه است، بعد از گذشت دو سال این داغ بازهم نشتر میشود، بر وجودمان زخم میزند و میسوزاند. حاج قاسم، درس عشق میدهد، در مکتب او بصیرت فاطمی و منش علوی تبیین میشود ذهن ها و قلب های جستجوگرِ شاهدان و ناظران حقانیت را می یابند.

رشد یافتگان این مکتب، قلب هایشان با نام خدا جوانه میزند و تا لقاءالله با سربند یازهرا (س) در میدان جهاد می مانند، و هر روز به خیل یاران افزوده میشود و این هنر اوست، هنر شهید است که چون نور روشن است و روشنایی میبخشد و دشمن را جز ناکامی حاصلی نیست. آتش دشمن مدام بر سر ما می بارد اما، پشت به ولایت کردن در قاموس ما نیست، جان میدهیم تا پاسدار ولایت باشیم دلهایی که عشق به مکتب شهید سلیمانی به هم متصل کرده است، شوق‌ به ادامه راه را نیز در ذهن هایمان رشد میدهد.

ما دختران انجمنی استان کهگیلویه و بویراحمد دست در دست همسنگرانمان نهاده و قلب هایمان را با هم همراه میکنیم، که با هم عهد بندیم برای در مسیر فاطمی بودن تلاش کنیم و زینب وار در مکتب شهید سلیمانی بمانیم و برای سربازی حضرت بقیة الله شدن و سرباز امام زمان تربیت کردن، مجاهدت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار