14.8 درصد هنرجویان هنرستان‌ها در رشته‌های هنری تحصیل می‌کنند

جلسه مشترک نمایندگان دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش وپرورش و محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر معاونت آموزش متوسطه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
14.8 درصد هنرجویان هنرستان‌ها در رشته‌های هنری تحصیل می‌کنند

در این دیدار پیرامون همکاری های مشترک دو وزارتخانه و تقویت روابط همکاری در توسعه هنرستان های وابسته هنری در وزارت ارشاد، و افزایش ظرفیت رشته های هنری و توسعه این آموزش ها و نیز انعقاد تفاهم نامه های جدید همکاری بین دو وزارتخانه بحث و گفتگو شد.

شایان ذکر است در حال حاضر 71668 هنرجوی دختر و 11891 هنرجوی پسر (مجموع83559 هنرجو) در تمامی استان های کشور در رشته های هنری وابسته به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در شاخه های فنی و حرفه ای وکار دانش مشغول به تحصیل هستند که این تعداد 14.8 درصد کل هنرجویان شاغل به تحصیل در شاخه های مذکور است.

دراین دیدار که سید مصطفی آذرکیش مدیرکل دفتر فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش وپرورش و علی اکبر صفی پور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنری وزارت ارشاد اسلامی حضور داشتند پیرامون همکاری های بیش از پیش این دو وزارتخانه فرهنگی بحث و گفتگو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار