مشارکت مردم روستا در طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی سلامت جامعه محلی را تأمین می‌کند

بوشهر(پانا) - مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان شهرستان بوشهر گفت مشارکت مردم روستا در طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی سلامت جامعه محلی را تأمین می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۷۱۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت مردم روستا در طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی  سلامت جامعه محلی را تأمین می‌کند

زهرا عرفان در نشست با دهیار دویره، شورای اسلامی روستا و فعالان فرهنگی تربیتی و ورزشی اظهار کرد.

نقش دهیاری و شورای اسلامی روستا نسبت به طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی ، تربیتی و ورزشی شناسایی ظرفیت های روستایی است تا با یک برنامه ریزی منسجم با کار بست مناسب بتوان بر میزان مشارکت مردم جامعه محلی افزود و به فرایندتوسعه و پیشرفت روستا سرعت بخشید .

عرفان تصریح کرد مشارکت جدی روستا بیان در طرح ها و برنامه های فرهنگی تربیتی و ورزشی سلامت جامعه را تأمین می کند پس گسترش و ساماندهی فعالیت‌ها در ایام مختلف متناسب با مقتضیات سنی افشار روستا بیان می تواند به استفاده بهینه استعدادهاو توانایی آنان در توسعه پایدار روستا منجر شود.

موسی دشتی دهیاردویره گفت روستا ی دویره از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است که هدایت این ظرفیت هابه توسعه روستا کمک موثری کرده است .

او افزود: ارایه خدمات و تسهیلات در حوزه های مختلف در روستا تحقق خواسته ها ی مردم است بطوریکه نیازها و مسایل روستا شناسایی شده و با همکاری اعضای شورای اسلامی و مردم رفع می شود .

عبدالحسین صادقی سرپرست هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر اظهار کرد: باعنایت به وجود استعداد و علاقه مردان و زنان وجوانان روستا یی نسبت به فعالیت‌های ورزشی جلسه‌های هماهنگی درسطح بخش ها و شهرستان انجام داده ایم تا اولین دوره رقابت‌ها ی ورزشی مینی فوتبال جام پرچم برای قشرهای مختلف مردم روستا برگزار شود.

او افزود : یکی از مسئولیت های هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر افزایش مشارکت دهیاری ها وشوراهای اسلامی روستا ها در ایجاد نشاط اجتماعی و تداوم آن وهمچنین کشف استعداد و توانایی ورزشی مردم بویژه نسل جوان و استفاده از ظرفیت‌ها است .

صادقی تاکید کرد مسابقه‌های جام پرچم زمینه را برای علاقمندان در سن‌های مختلف مهیا کرده تاقشرهای روستایی با ده بازیکن ویک سرپرست و یک مربی تیم تشکیل دهند مشروط براینکه ساکن روستا باشند و در سایت ثبت نام کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار