امام جمعه دماوند:

تشویق و ترغیب مسئولین مردمی و خوش اخلاق در راس کارهای ادارات قرار گیرد

دماوند (پانا) - امام جمعه شهرستان دماوند بیان کرد مسئولین خوش اخلاق و مردمی در ادارات باید مورد تشویق و ترفیع درجه قرار گیرند.

کد مطلب: ۱۲۷۰۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تشویق و ترغیب مسئولین مردمی و خوش اخلاق در راس کارهای  ادارات قرار گیرد

حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه‌های نماز جمعه ضمن توصیه به ادارات و اهمیت توجه به ارباب رجوع اظهار کرد: بعضی از مسئولین حرف مردم و انتقادات آن‌ها را خوب گوش می‌دهند، اما متاسفانه برخی مسئولان حاضر نیستند که شنوای حرف مردم باشند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ادامه داد: وقت‌گذاری برای مردم، حضور در بین مردم و تلاش برای حل مشکلات مردم وظیفه مسئولان است. از کارهای نمایشی در برخی ادارات و توجه به ارائه آمار و گزارش‌های صوری باید پرهیز شود تا کیفیت فدای کمیت نشود. توجه نکردن به رفع مشکلات مردم در برخی موسسات باعث شده در آنها گره‌های کوری بوجود آید و حجم مراجعات و تعداد پرونده‌ها را افزایش داده‌است.

امام جمعه دماوند تاکید کرد: مسئولی که تحمل انتقاد مردم را ندارد و زود عصبانی می‌شود و صبر و تواضع ندارد، باید کارش را ترک کند و برود. معذرت‌خواهی کردن از مردم به خاطر کم کاری یا نبودن بودجه و امکانات یا گره‌های قانونی باعث ایجاد آرامش در مردم می شود.

فتاح‌دماوندی خطوط قرمز مذاکرات هسته‌ای را ارجحیت ایران دانست و گفت: به دنبال توافق خوب هستیم و باید آمادگی لازم درباره شکست مذاکرات را هم داشته باشیم؛ صبر و استقامت مردم ایران در راه استقلال کشور قابل ستایش است، تحمل مردم در مقابله با تحریم ها باعث شد که ما امروز سربلند باشیم و بتوانیم در برابر ابر قدرت‌ها مقاومت کنیم.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار