جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ سرباز معلم جذب می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۷۰۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در این اطلاعیه آمده است:

ثبت نام از متقاضیان از تاریخ ۲۳ فروردین ماه آغاز و تا تاریخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد. بنابراین متقاضیان می توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

ثبت نام صرفاً برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس صورت می پذیرد. (مدرک تحصیلی معادل قابل قبول نیست.)

ارائه اصل برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها اول تیرماه ۱۴۰۱ (۱۴۰۱/۰۴/۰۱) باشد در زمان ثبت نام الزامی است.

جذب و بکارگیری معلمان وظیفه، صرفاً در کلاس‌های درسی و واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان پذیر است و بکارگیری افراد مذکور در بخش های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان امکان پذیر نخواهد بود.

اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو کرده و از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود. لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام کنند.

امریه آموزش و پرورش شامل کسر خدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل است. همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد. (درخصوص موارد ذکر شده از داوطلبان تعهد اخذ خواهد شد)

ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت، غیرمجاز است و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند.

ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از تشکیل پرونده، بررسی کارگروه منطقه، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد.

اعزام پذیرفته شدگان جهت گذراندن دوره آموزشی نظامی به مراکز اعلام شده توسط ستاد کل نیروهای مسلح در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ انجام خواهد گرفت.

مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. بر این اساس پیشنهاد می شود داوطلبان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام کرده و تشکیل پرونده خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار