روز بدون فوتی کرونایی و بستری ۱۶ بیمار جدید در مراکز درمانی اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد هم‌اکنون ۷۳ بیمار مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان بستری هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
روز بدون فوتی کرونایی و بستری ۱۶ بیمار جدید در مراکز درمانی اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، علی محمدیان اردی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۶ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند و خوشبختانه هیچ مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشده است.

وی بیان کرد: بر این اساس بیماران بستری در مراکز درمانی به ۷۳ نفر رسید و در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ بیمار کرونایی نیز با وضعیت مناسب از مراکز درمانی استان اردبیل ترخیص شدند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در این مدت خوشبختانه هیچ مورد فوتی ثبت نشده بود و ۲۶ بیمار نیز با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

محمدیان به تزریق ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۴۲ دُز واکسن کرونا تا به امروز اشاره کرد و افزود: از این میزان، ۹۶۱ هزار و ۸۵۵ دُز مربوط به مرحله اول و ۸۴۵ هزار و ۱۳۹ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۸۶ هزار و ۶۶ دُز مربوط به مرحله سوم است.

وی گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، گرمی و نمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های پارس آباد و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار